Objektív elégedettségmérés belső CSR tevékenységek fényében a COVID-19 előtt és után
Elmentve itt :
Szerző: | Rubecz Anita Katalin |
---|---|
További közreműködők: |
Géring Dr. Zsuzsanna Margit
Szabó Nóra |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CSR HR ISO minőségbiztosítási rendszer koronavírus-járvány (COVID-19) vállalati felelősség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40837 |
Hasonló tételek
Franciaország turizmusgazdasága a Covid-19 előtt és után
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Kína turizmusa a koronavírus (Covid-19) kirobbanása előtt és után
: Shen Si
: Shen Si
MICE-turizmus a Covid-19 járvány előtt (2019) és után (2022)
: Mikula Adél
: Mikula Adél
Az Airbnb digitális marketing stratégiája és egy budapesti Airbnb apartman áttekintése Covid-19 előtt és után
: Zoltán Péter Balázs
: Zoltán Péter Balázs
Hotel Silvanus 2019 előtt és után
: Béres Boróka
: Béres Boróka
A revenue menedzsment múltja, jelene, jövője a szállodaiparban a Covid-19 fényében
: Jávorka Zsombor
: Jávorka Zsombor
Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív?
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
A magánszemélyek digitális bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kezdete előtt és után (2020.március-április)
: Soltész Martina
: Soltész Martina
A magánszemélyek digitális bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kezdete előtt és után (2020. március - április)
: Soltész Martina
: Soltész Martina
Home office a pandémia előtt és után
: Duró Tibor
: Duró Tibor
Az államadósság-kezelés intézményi kérdései a magyar államadósság-kezelés előtt álló kihívások fényében
: Tar Enikő
: Tar Enikő
CSR tevékenységek az alkoholiparban, felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsége
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában
: Király Szabolcs
: Király Szabolcs
Belső CSR a közszférában
: Szabó Noémi Júlia
: Szabó Noémi Júlia
Kapcsolattartás és elégedettségmérés az iskolaszövetkezeteknél
: Grecmajer Tünde
: Grecmajer Tünde
Dolgozói elégedettségmérés a Hagyományok Házában
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
Munkahelyi elégedettségmérés webes eszközök alkalmazásával
: Gáspár Bálint
: Gáspár Bálint
MÁV-HÉV Zrt. költségkimutatása a kiválás előtt és után
: Pap Mónika
: Pap Mónika
A külkereskedelem alakulása az Uniós csatlakozás előtt és után
: Gracza Márton
: Gracza Márton
Belső CSR lehetőségek, munkavállalói vélemények és ezek összefüggése a vállalatok specifikációival
: Kun-Szabó Anna
: Kun-Szabó Anna
A turisztikai trendek változása a COVID-19 világjárvány után
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Exporthitelezés és exporthitelbiztosítás Magyarországon az EU csatlakozás előtt és után
: Török Malvina
: Török Malvina
Az anyakönyvvezetők tapasztalatai a COVID-19 pandémia után stresszről, megküzdésről és ügyfélkommunikációról
: Pintér Hedvig Anna
: Pintér Hedvig Anna
A magyarországi hitelpiac alakulása 2020 és 2024 között a COVID-19 és az orosz-ukrán háború fényében
: Gecseg-Józsa Krisztina
: Gecseg-Józsa Krisztina
A vállalati felelősségvállalás - a CSR tevékenységek hatása a fogyasztókra
: Gyuró Lili Anna
: Gyuró Lili Anna
CSR tevékenységek hatása a fogyasztói magatartásra a kozmetikai szektorban
: Zsemlye Ildikó
: Zsemlye Ildikó
Konvergencia az Eurozónában a közös pénz bevezetése előtt és után
: Ferkelt Balázs
Megjelent: (2006)
: Ferkelt Balázs
Megjelent: (2006)
Konvergencia az eurózónában a közös pénz bevezetése előtt és után
: Ferkelt Balázs
Megjelent: (2005)
: Ferkelt Balázs
Megjelent: (2005)
Magyarország mezőgazdasága az Európai Unióhoz való csatlakozás előtt és után
: Haviár Ágnes
: Haviár Ágnes
A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után
: Kiss Villő
: Kiss Villő
A dunai hajózás és annak jövője a covid 19 után
: Nyakas Noémi
: Nyakas Noémi
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
A COVID-19 járvány hatása az olajvállalatok magyarországi CSR tevékenységére (kiegészítésként középpontban a Shell CSR tevékenységével)
: Nyilas Barbara Krisztina
: Nyilas Barbara Krisztina
Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására
: Básti Attila
: Básti Attila
Migrációs trendek összehasonlító elemzése hazánkban és Európában 2015 előtt és után
: Baracskai Bernadett Fruzsina
: Baracskai Bernadett Fruzsina
Luxus tengeri hajóutak jelene és jövője a válság előtt és után
: Puskás Dániel
: Puskás Dániel
Rendezvények és programok Szilvásváradon, a koronavírus időszak előtt, alatt és után
: Vincze Fanni
: Vincze Fanni
Az Egyesült Királyság és Franciaország kapcsolatrendszere a Brexit előtt és után
: Rogács Erik Richárd
: Rogács Erik Richárd
Munkaadói társadalmi felelősségvállalás a járvány előtt és után egy budapesti szállodában és egy vendéglátóhelyen
: Gerecs Katalin Dorottya
: Gerecs Katalin Dorottya
Munkaerő-áramlás az Egyesült Királyságba a Brexit népszavazás előtt és után
: Dér Martina
: Dér Martina
Hasonló tételek
-
Franciaország turizmusgazdasága a Covid-19 előtt és után
: Horváth Dóra -
Kína turizmusa a koronavírus (Covid-19) kirobbanása előtt és után
: Shen Si -
MICE-turizmus a Covid-19 járvány előtt (2019) és után (2022)
: Mikula Adél -
Az Airbnb digitális marketing stratégiája és egy budapesti Airbnb apartman áttekintése Covid-19 előtt és után
: Zoltán Péter Balázs -
Hotel Silvanus 2019 előtt és után
: Béres Boróka