A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
Saved in:
Main Author: | Lőrincz Nikoletta Beatrix |
---|---|
Other Authors: |
Maczkó Ágnes
Sándor Ágnes |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment ügyfélkiszolgálás ügyfélnyilvántartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40882 |
Similar Items
Digitalizáció a számvitelben és ennek gyakorlati hatásai a Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt-nél
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Az üzletkötői munka és ennek marketing vonatkozásai a Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt-nél
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Kelemen Luca Hanna
: Kelemen Luca Hanna
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Az A-Híd Építő Zrt. controlling rendszerének bemutatása az építőipari ágazat sajátosságainak tükrében
: Lőrincz Ádám
: Lőrincz Ádám
Japán környezetvédelmi politikája
: Mellényi Dávid László
: Mellényi Dávid László
Légitársaságok környezetvédelmi törekvései
: Zsadányi Virág
: Zsadányi Virág
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
A Duna-Dráva Cement Kft. környezetvédelmi és CSR tevékenysége
: Együd Nikoletta
: Együd Nikoletta
A csomagolástechnika bemutatása a környezetvédelmi szempontok érvényesülésén keresztül
: Bodó Lilla
: Bodó Lilla
A BM HEROS Javító, Gyártó, Szolgáltató és Kereskedelmi Zrt. környezetvédelmi-, illetve hulladékkezelési tevékenységének bemutatása
: Hutvágner-Végh Ramóna
: Hutvágner-Végh Ramóna
Környezetvédelmi beruházás kapcsán létrejövő szennyvízelvezetés projekt megvalósításának pénzügyi elemzése
: Tóthné Dandé Magdolna
: Tóthné Dandé Magdolna
Ügyfélkapcsolat- kezelő rendszerek alkalmazása a hazai agrárszektorban
: Kemény Júlia
: Kemény Júlia
Ügyfélkapcsolat és eladásmenedzsment a Linde Kft.-nél
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
Similar Items
-
Digitalizáció a számvitelben és ennek gyakorlati hatásai a Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt-nél
: Lőrincz Nikoletta Beatrix -
Az üzletkötői munka és ennek marketing vonatkozásai a Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt-nél
: Lőrincz Nikoletta Beatrix -
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Kelemen Luca Hanna -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett -
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien