Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mészáros Martin
További közreműködők: Ferencz Patrik
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:design
ötlet
termékdesign
üzleti modellek
üzleti terv készítése
üzleti tervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40895

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40895
005 20221003084353.0
008 221003suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mészáros Martin 
245 1 0 |a Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése  |c Mészáros Martin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja egy üzleti ötlet megvalósítás Design Thinking módszertannal. A vállalkozás kidolgozásához kérdőíves primer kvantitatív kutatást végeztem, hogy jobban megismerjem a budapesti 20 és 40 közötti lakosok környezetbarát termékek vásárlásával kapcsolatos szokásait. A kutatási eredményekre alapozva és a Design Thinking módszertannak köszönhetően sikerült egy jól működtethető üzleti modellt készítenem és arra kidolgoztam egy részletes üzleti tervet. 
695 |a design 
695 |a ötlet 
695 |a termékdesign 
695 |a üzleti modellek 
695 |a üzleti terv készítése 
695 |a üzleti tervezés 
700 1 |a Ferencz Patrik  |e ths 
700 1 |a Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40895/1/V%C3%A9gleges%20szakdolgozat%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40895/2/BA_O_M%C3%A9sz%C3%A1ros_Martin.pdf  |z Dokumentum-elérés