A Z generáció szervezeti kommunikációra gyakorolt hatása az OTP Bankon belül
Saved in:
Main Author: | Lukács Fruzsina |
---|---|
Other Authors: |
Faragóné Lepp Katalin
Rizsák-Mayer Györgyi |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitalizáció kommunikációs csatornák OTP Bank szervezeti kommunikáció Z gereráció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40910 |
Similar Items
Generációs különbségek hatása a vezetői kommunikációra
: Zaim Müzeyyen Silya
: Zaim Müzeyyen Silya
Készpénzlogisztikai folyamatok egy bankon belül
: Asztalos-Hudák Anikó
: Asztalos-Hudák Anikó
Az online marketingkommunikáció bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
A technológia hatása a szervezeti belső kommunikációra, nagyvállalati környezetben
: De Petris István
: De Petris István
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
A kedvező kamatkörnyezet és lakáscélú állami támogatások hatása a lakáshitelezésre az OTP Bankon keresztül
: Balázs-Kovács Márk
: Balázs-Kovács Márk
Újmédia web 2.0 hatása az egészségügyi kommunikációra
: Baji Anikó Katalin
: Baji Anikó Katalin
Szükség van-e image kommunikációra?
: Koltai Krisztina
: Koltai Krisztina
A coachingnak, mint a vezetőfejlesztés eszközének szerepe a K&H Bankon belül
: Pribéli Dorina
: Pribéli Dorina
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
Teljesítményértékelés bemutatása a Budapest Bankon keresztül
: Pető Dániel
: Pető Dániel
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
A lízing eladásmenedzsmentje és értékesítési stratégiája a Merkantil Bankon keresztül
: Gálos Fruzsina Alexandra
: Gálos Fruzsina Alexandra
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
A Z generációs pályakezdők szervezeti elköteleződésének vizsgálata nagyvállalati perspektívában
: Beller Dóra
: Beller Dóra
A KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK FINANSZÍROZÁSA RAIFFEISEN BANKON KERESZTÜL SZEMLÉLTETVE
: Luzsicza Lilla
: Luzsicza Lilla
Dolgozói elégedettség jelentőségének vizsgálata egy budapesti kereskedelmi bankon keresztül
: Cselovszki Zsófia
: Cselovszki Zsófia
A Z generáció énképe és a munkaerő – piaci elvárásai egy fejvadászcégen belül
: Vigh Zsófia
: Vigh Zsófia
Pénzügyi kultúra, azon belül a közpénzügyi tájékozottság vizsgálata a Z generáció esetében
: Farkas Alexa
: Farkas Alexa
A Z generáció irodai munkakörnyezeti preferenciái
: Epres Fruzsina
: Epres Fruzsina
A munkavállalói jóllét és a szervezeti kultúra a Z generáció szerint
: Jákó Izabel
: Jákó Izabel
Influenszerek hatása a Z generáció mobilhasználatára
: Jónap Borbála
: Jónap Borbála
Digitalizáció a számvitelben, azon belül a mikrovállalkozásokra, illetve ügyfeleikre gyakorolt hatása
: Zombori Zsanett
: Zombori Zsanett
Kuponok és kapcsolódó Z generációs fogyasztói trendek
: Bélteky Fruzsina
: Bélteky Fruzsina
Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban
: Páva Klaudia
: Páva Klaudia
Az Erasmus+ program hatása a Z generáció elhelyezkedésére
: Berki Bianka Ramóna
: Berki Bianka Ramóna
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére
: Takács Máté
: Takács Máté
Lízing, mint finanszírozási forma egy társas vállalkozás szemszögéből, a Merkantil Bankon keresztül
: Rabi Barbara
: Rabi Barbara
Z generációs marketing
: Sárközi Bettina
: Sárközi Bettina
Z generáció kutatás
: Ragány Renáta Pálma
: Ragány Renáta Pálma
Z generáció kutatás
: Ragány Renáta Pálma
: Ragány Renáta Pálma
Vállalati továbbképzések hatása a Z generáció munkamotivációjára
: Jakity Anna
: Jakity Anna
Egy működő vállalatirányítási rendszer fejlesztési lehetőségei, kiemelt tekintettel a vevő-szolgáltató közötti kommunikációra Belső
: Bodó László
: Bodó László
A sokszínű Z generáció - Generációs különbségek vizsgálata a munkaerőpiacon, fókuszban a Z generáció
: Yousef Kucai
: Yousef Kucai
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
Similar Items
-
Generációs különbségek hatása a vezetői kommunikációra
: Zaim Müzeyyen Silya -
Készpénzlogisztikai folyamatok egy bankon belül
: Asztalos-Hudák Anikó -
Az online marketingkommunikáció bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Kiss Bálint -
A technológia hatása a szervezeti belső kommunikációra, nagyvállalati környezetben
: De Petris István -
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett