Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
Elmentve itt :
| Szerző: | Kokány Vivien Gréta |
|---|---|
| További közreműködők: | Moksony-Gál Györgyi |
| Kulcsszavak: | adatbázis belső ügyfélmenedzsment Cordia CRM ügyfélkapcsolat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40922 |
Hasonló tételek
Vevőminősítés és Ügyfélkapcsolatok kezelése
: Gazsik-Doricsák Titanilla
: Gazsik-Doricsák Titanilla
Az ügyfélkapcsolatok kezelése elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Ügyfélkapcsolatok kezelése az MKB Bank Nyrt. Nagyvállalati Hitelezés területen
: Kozma Ildikó
: Kozma Ildikó
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál
: Cvijovic Lídia
: Cvijovic Lídia
A szervezeti kultúra formái, a belső ügyfél koncepció és az emberi erőforrás menedzsment kapcsolata a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. gyárában
: Budai Vivien
: Budai Vivien
Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében
: Orbánhegyi Béla Zsolt
: Orbánhegyi Béla Zsolt
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés
: Farnadi Dzsenifer
: Farnadi Dzsenifer
Ügyfélkapcsolatok szervezése egy kisvárosi könyvelőiroda életében
: Laszák János
: Laszák János
Beszerzési folyamatok - Egy gyógyszergyártó cég szemszögéből
: Kiss Marcell
: Kiss Marcell
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória
: Győri Barbara Viktória
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Bohár András
: Bohár András
Flottakezelés egy induló cég és a fogyasztók szemszögéből
: Bán Szabolcs
: Bán Szabolcs
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Üzleti ügyfélkapcsolatok a távközlési- és bankszektorban
: Székelyhidi Attila
: Székelyhidi Attila
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő
: Kebelei Gergő
Egy nemzetközi szállítmányozási cég partnerállományának kezelése és bővítése
: Magyari Emese
: Magyari Emese
Választott cég belső kommunikációjának fejlesztése
: Ábrahám Zsanett
: Ábrahám Zsanett
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
Menedzser szemlélet a szervezeten belül és szolgáltató szerep az ügyfélkapcsolatok területén a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál
: Horesta Dávid
: Horesta Dávid
NAV Online Számla bevezetése egy vállalatirányítási szoftvergyártó cég szemszögéből
: Váraljai Veronika
: Váraljai Veronika
Áruszállításhoz kapcsolódó fogalmak hétköznapi alkalmazása egy csomagolástechnikai cég szemszögéből
: Pető Tamás
: Pető Tamás
Home office hatásainak vizsgálata egy multinacionális cég dolgozóinak szemszögéből
: Kovács Bertalan
: Kovács Bertalan
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
Belső konfliktusok kezelése a Nano bárban
: Kőhalmi Lilla Eszter
: Kőhalmi Lilla Eszter
Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül
: Ujvári Blanka
: Ujvári Blanka
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
Gyorséttermi cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Papp Noémi
: Papp Noémi
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
A szállítókkal szembeni kötelezettségek kezelése egy gyógyszeripari cég brit leányvállalatánál
: Keresztes Anett
: Keresztes Anett
A BELSŐ ELLENŐRZÉS CÉLJA ÉS SZEREPE EGY MULTINACIONÁLIS CÉG ÉLETÉBEN
: Németh Máté Alex
: Németh Máté Alex
Könnyebb a várat megtartani, mint elfoglalni, ügyfélkapcsolatok napjainkban
: Illyés Anikó
Megjelent: (2007)
: Illyés Anikó
Megjelent: (2007)
Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
Belső konfliktusok kezelése a Novotel City Budapestben
: Buzás Csilla Mónika
: Buzás Csilla Mónika
Az ellátásilánc-menedzsment szerepe és teljesítménye javítása fontossága egy vállalkozás szemszögéből
: Banai Dominik Balázs
: Banai Dominik Balázs
Egy új cég marketingtevékenysége
: Köveskúti Gréta
: Köveskúti Gréta
Mi számít sikeres projektzárásnak? A projektsiker megítélése egy tanácsadó cég szemszögéből
: Havrilla Petra
: Havrilla Petra
Egy Európai Unión belüli beolvadás folyamata a beolvadó magyar cég szemszögéből
: Könczöl Kinga
: Könczöl Kinga
Hasonló tételek
-
Vevőminősítés és Ügyfélkapcsolatok kezelése
: Gazsik-Doricsák Titanilla -
Az ügyfélkapcsolatok kezelése elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin -
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba -
Ügyfélkapcsolatok kezelése az MKB Bank Nyrt. Nagyvállalati Hitelezés területen
: Kozma Ildikó -
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál
: Cvijovic Lídia