A COVID-19 hatása az online vásárlásokra és a Wolt Magyarország Retail részlege
Saved in:
Main Author: | Széki Klaudia |
---|---|
Other Authors: |
Erős Levente
Kása Dr. Richárd |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás innováció koronavírus-járvány (COVID-19) szolgáltatások Wolt |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40937 |
Similar Items
Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Bardi Nikolett
: Bardi Nikolett
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond
: Kováts Botond
A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
: Vida Róbert
: Vida Róbert
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Startupok a hazai turisztikai piacon a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Faragó Fanni Jázmin
: Faragó Fanni Jázmin
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A nonverbális kommunikáció (részleges) hiányának megjelenése és kezelése home office környezetben COVID-19 idején
: Farkas Szabina
: Farkas Szabina
Fogyasztói magatartás vizsgálata a Wolt ételfutár alkalmazáson keresztül
: Veres Mirjam
: Veres Mirjam
COVID-19 hatása az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. működésére
: Béres Bettina
: Béres Bettina
Online élelmiszer - vásárlói viselkedés változásai a Covid-19 hatására
: Tálos Klaudia
: Tálos Klaudia
A Housekeeping szállodai részleg bemutatása
: Németh Klaudia
: Németh Klaudia
A pandémia hatására megváltozott ügyféligények és üzleti modell innováció a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Kuborczik Virág
: Kuborczik Virág
E-commerce Retail & Online Shopping The Influence of Personality Traits & Satisfaction on Consumer Behavior & Preference
: Khashbat Anar
: Khashbat Anar
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
A COVID-19 hatása a Kína és Magyarország közötti árufuvarozásra
: Kiss Attila Norbert
: Kiss Attila Norbert
Covid19 hatása a bajai turizmusra-Magyarország turizmus adatainak tükrében
: Márity Csenge
: Márity Csenge
The Role of Digitization in Retail
: Sipos Gergely Miklós
: Sipos Gergely Miklós
Rezervációs részleg elemzése
: Varga Lili
: Varga Lili
Information management, attractive packaging and retail logistics as drivers for the retail sector’s performance
: Gudu Contary, et al.
Published: (2025)
: Gudu Contary, et al.
Published: (2025)
Magyarország Covid-19 elleni vakcina beszerzésének logisztikája
: Domján Álmos Levente
: Domján Álmos Levente
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence
: Béres Bence
Innovation inside tourism and retail
: Kende Máté Márton
: Kende Máté Márton
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
A Covid-19 hatása a borfogyasztásra
: Horváth-Szőke Anett
: Horváth-Szőke Anett
A COVID-19 hatása a munkavégzésre
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A Covid-19 hatása a kereskedelemre.
: Kiss Sándor Zsombor
: Kiss Sándor Zsombor
A COVID-19 hatása az olasz gazdaságra
: Nagy Kinga
: Nagy Kinga
A COVID-19 gazdaságra gyakorolt hatása
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Home office hatása a gyermekes munkavállalókra a COVID-19 idején
: Kenyéri Klaudia Gyöngyvér
: Kenyéri Klaudia Gyöngyvér
COVID-19 impact on the business plan of Taobao online store
: Liang Tao
: Liang Tao
The Online Marketing Strategy of Pharmaceutical companies post Covid-19
: Bujdosó Máté
: Bujdosó Máté
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
A COVID-19 világjárvány hatása az e-kereskedelemre, avagy a jövőben inkább online vásárolunk?
: Badinszky Réka Gabriella
: Badinszky Réka Gabriella
A Covid – 19 hatása az FSZLI gyorsétteremlánc létszámgazdálkodására
: Breitenstein Dávid
: Breitenstein Dávid
A COVID-19 hatása az SAP logisztikai megoldásaira
: Fodor Tamás
: Fodor Tamás
Similar Items
-
Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Bardi Nikolett -
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond -
A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
: Vida Róbert -
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka -
Startupok a hazai turisztikai piacon a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Faragó Fanni Jázmin