A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Puchner Tamás
További közreműködők: Győri Dr. Zsuzsanna
Hende Marcell
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fogyasztás
ISO26000
társadalmi felelősség
vállalati felelősség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41005
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a CSR alappilléreit fogom tanulmányozni az alapján, hogy milyen hatással vannak a nagyvállalatok megítélésére, működésére és gazdasági mutatóira, hiszen arra már a gazdasági társaságok is ráébredtek, hogy alkalmazkodniuk kell a túlélés érdekében az aktuális trendekhez, és hogy ez által gazdasági előnyt szerezzenek azokkal a versenytársakkal szemben, akik nem tudtak időben lereagálni a fogyasztói preferenciaváltozásra. Emellett azt is fogom vizsgálni, hogy az egyes CSR intézkedések hatással vannak-e a fogyasztói döntésekre. Kutatásom során szeretném megvizsgálni és összehasonlítani a társadalmi felelősségvállalás magyarországi és külföldi helyzetét. Egy kérdőíves kutatást is készítettem fogyasztók bevonásával, azzal kapcsolatban, hogy melyik CSR tevékenységet tartják a legfontosabbnak és általánosságban milyen szerepet játszik a döntéseikben az egyes nagyvállalatok CSR politikája.