Csalódásmenedzsment az online rádiós szolgáltatásoknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mihály Luca
További közreműködők: Frauenhoffer Márta
Marciniak Dr. Róbert András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:észlelt kockázat
fogyasztói pszichológia
online értékesítés
online marketing
rádió
ügyfélpanasz-kezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41041
Leíró adatok
Kivonat:Napjainkban az online tér hódítása egyre dinamikusabban növekszik, s ezzel párhuzamosan válnak népszerűvé az online szolgáltatások is. Pályamunkámban utóbbit elemzem, fókuszba helyezve a rádiós szolgáltatásokat. Jelenlegi munkahelyem a Zalaegerszegi Televízió és Rádió Kft, ahol a rádiós műsorvezetés mellett menedzsment munkatársként tevékenykedem. Az Egerszeg Rádió hagyományos – „on-air” - és online formában is elérhető, mindemellett több közösségi oldalon jelen van. A platformok kezelése - mások mellett - az én feladatom, így számomra a fogyasztói kapcsolattartás és a panaszkezelés nem ismeretlen. Az online szolgáltatások esetében éppolyan fontos a csalódásmenedzsment vizsgálata, mint hagyományos társaik esetén. Ennek ellenére egyelőre kevés anyagot dolgoztak fel – a kiváltott csalódások okai, megelőzése, kezelése pedig még kevesebb embert foglalkoztatott. Ezáltal a téma egy „rést” alkot, melyet kutatómunkámmal szeretnék feltölteni.