A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Janka Virág
További közreműködők: Dömös Gábor
Pecze Dr. Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:canvas modell
stratégiai menedzsment
SWOT-elemzés
szolgáltatásmenedzsment
üzlei modell
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41046

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41046
005 20221003084743.0
008 221003suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Janka Virág 
245 1 2 |a A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására  |c Janka Virág  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomban a szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változását vizsgáltam meg.  A dolgozatom célja az, hogy megmutassa, hogy az autószerelői szegmensben, a pénzügyi szektorban, illetve az IT szektorban hogyan változtak az üzleti modellek elemei egy világszintű esemény hatására, illetve hogyan reagáltak a pandémia hatásáira. Az eredmények alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a szolgáltatási szegmenst nem viselete meg olyan drasztikus mértékben a koronavírus, mint más szektorokat. 
695 |a canvas modell 
695 |a stratégiai menedzsment 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szolgáltatásmenedzsment 
695 |a üzlei modell 
700 1 |a Dömös Gábor  |e ths 
700 1 |a Pecze Dr. Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41046/1/Janka%20Vir%C3%A1g%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41046/2/BA_O_Janka_Vir%C3%A1g.pdf  |z Dokumentum-elérés