Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gyovai Ádám
További közreműködők: Németh Dr. Szilárd
Szabó Kristóf
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikáció
közösségi média
marketing
márkaismertség
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41088
Leíró adatok
Kivonat:A közösségi média jelentősége egyre nő a mai világban és teljesen más, mint a hagyományos marketing. Szakdolgozatom kutatási kérdése: Hatással van-e a közösségi médiában való megjelenés a vizsgált cégre? A dolgozat elején a szakirodalmi hátteret tanulmányozom. A közösségi média területén kutatok, a cél az online marketing és a közösségi média átvilágítása. A témában vizsgálat alá helyezek szekunder forrásokat és primer kutatást is végzek. A felmérésem során az OM Education & Consulting Kft. vezetőjét és alkalmazottjait kérdezem interjú formájában, arról, hogy mely közösségi média marketing megoldások azok, amelyek hatással vannak a bevételre. Ezek vizsgálata során megállapítom, hogy melyek azok a marketing eszközök, módszerek, amelyek működnek, megállják a helyüket, alkalmazhatóak és melyek azok, amelyek nem.