Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gyovai Ádám
Other Authors: Németh Dr. Szilárd
Szabó Kristóf
Format: Thesis
Kulcsszavak:kommunikáció
közösségi média
marketing
márkaismertség
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41088

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41088
005 20221003084856.0
008 221003suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gyovai Ádám 
245 1 0 |a Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében  |c Gyovai Ádám  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A közösségi média jelentősége egyre nő a mai világban és teljesen más, mint a hagyományos marketing. Szakdolgozatom kutatási kérdése: Hatással van-e a közösségi médiában való megjelenés a vizsgált cégre? A dolgozat elején a szakirodalmi hátteret tanulmányozom. A közösségi média területén kutatok, a cél az online marketing és a közösségi média átvilágítása. A témában vizsgálat alá helyezek szekunder forrásokat és primer kutatást is végzek. A felmérésem során az OM Education & Consulting Kft. vezetőjét és alkalmazottjait kérdezem interjú formájában, arról, hogy mely közösségi média marketing megoldások azok, amelyek hatással vannak a bevételre. Ezek vizsgálata során megállapítom, hogy melyek azok a marketing eszközök, módszerek, amelyek működnek, megállják a helyüket, alkalmazhatóak és melyek azok, amelyek nem. 
695 |a kommunikáció 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a márkaismertség 
695 |a tartalommarketing 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
700 1 |a Szabó Kristóf  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41088/1/Gyovai%20%C3%81d%C3%A1m%20O0K0OZ%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41088/2/BA_O_Gyovai_%C3%81d%C3%A1m.pdf  |z Dokumentum-elérés