Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
Saved in:
Main Author: | Vatamány Vivien |
---|---|
Other Authors: | Fodor Dr. Mónika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Turisztikai szolgáltatások Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4109 |
Similar Items
Establishment of a Start-Up company
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel
: Zsohár Dániel
The marketing activities of a start-up company
: Marics András
: Marics András
A Fitmeal, mint start-up vállalkozás felépítése
: Vezér-Tóth Balázs
: Vezér-Tóth Balázs
Start-up-ból start-down, avagy hogyan fejlesszünk csőd közeli helyzetig? (esettanulmány)
: Puskás József
: Puskás József
Starting up a Restaurant Business/Restaurant Entrepreneurship in Budapest
: Shoaib Hanif
: Shoaib Hanif
Influence of the U.S. Economic Development on the Tech Companies and Start-ups
: Gafarova Adelya
: Gafarova Adelya
Vállalatok értékelésének módszerei, különös tekintettel a start-up vállalkozásokra
: Szendi Virág
: Szendi Virág
Start-up biosörgyár elindulásához szükséges kutatás, és üzleti terv
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
Market research and plan for Vietnamese fast-food chain-restaurant start-up
: Nguyen Tran Diemmi
: Nguyen Tran Diemmi
A turisztikai fejlesztések hatásvizsgálata Baján
: Kovács Martina Katalin
: Kovács Martina Katalin
Egy start up vállalkozás finanszírozása az alapítástól a harmadik üzleti év végéig
: Rausch Ramóna
: Rausch Ramóna
KÍNÁLHAT-E PIACI ALAPON ÉLETKÉPES MEGOLDÁST AZ ÉLELMISZERPAZARLÁS PROBLÉMÁJÁRA EGY IT START-UP TERMÉKE?
: Tóth János Mátyás
: Tóth János Mátyás
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
Cserkeszőlő Termál- és Gyógyfürdő fejlesztés, mint turisztikai nagyprojekt hatásvizsgálata
: Sárközi Bettina
: Sárközi Bettina
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka
: Gregor Blanka
An objective scoring system for evaluating start-ups' MARKET SIZE and CAGR within the Medical field for EIC ACCELERATOR funding program
: Do Nguyen Minh Chau
: Do Nguyen Minh Chau
An objective scoring system for evaluating start-ups' market size and CAGR within the medical field for the EIC Accelerator Funding Program
: Do Nguyen Minh Chau
: Do Nguyen Minh Chau
Az Ördögkatlan Fesztivál hatásvizsgálata
: Lukács Georgina
: Lukács Georgina
A szomszéd cége mindig zöldebb? Controlling a zöld start-up-ok világában, avagy a kreatív kontroll útvesztői
: Németh Krisztina, et al.
Published: (2023)
: Németh Krisztina, et al.
Published: (2023)
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn
: Kapitány Adrienn
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
Rendezvények a filmturizmusban - Filmipari rendezvények turisztikai hatásvizsgálata a Berlinale példáján keresztül
: Gacs Flóra
: Gacs Flóra
Az európai uniós forrásfelhasználással megvalósuló turisztikai fejlesztések hatásvizsgálata a Miskolci járásban
: Szakács Balázs
: Szakács Balázs
A Pizza Forte marketingstratégiája és marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
Egészségturisztikai fürdőfejlesztések hatásvizsgálata Csongrád megyében
: Domány Csilla
: Domány Csilla
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Az MLM rendszerek marketingkommunikációs eszközeinek összehasonlítása a pénzügyi szektorban
: Kurucz Edit Nikolett
: Kurucz Edit Nikolett
A katarzis hatásvizsgálata a zene- és színházművészetben
: Dányi Eszter Anna
: Dányi Eszter Anna
A Stand-up Comedy kommunikációja
: Turcsányi Ágoston
: Turcsányi Ágoston
A sharing economy elterjedése a magyar kereskedelmi szálláshelypiacon és annak hatásvizsgálata
: Begala Dániel Márk
: Begala Dániel Márk
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészitők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészítők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
Egy környezetbarát vállalkozás marketingkommunikációs eszközeinek elemzése, a Folprint Nyomda Kft. bemutatásával
: Tari Nóra
Published: (2014)
: Tari Nóra
Published: (2014)
Mérlegen a hazai start-upok
: Márkus Mónika
Published: (2016)
: Márkus Mónika
Published: (2016)
A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.
: Kenéz Timea
: Kenéz Timea
A negyedik ipari forradalom hatásvizsgálata egy óriásvállalat működésében
: Tribusz Dániel
: Tribusz Dániel
Similar Items
-
Establishment of a Start-Up company
: Nagy Dominik -
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel -
The marketing activities of a start-up company
: Marics András -
A Fitmeal, mint start-up vállalkozás felépítése
: Vezér-Tóth Balázs -
Start-up-ból start-down, avagy hogyan fejlesszünk csőd közeli helyzetig? (esettanulmány)
: Puskás József