A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére
Elmentve itt :
| Szerző: | Medve Enikő |
|---|---|
| További közreműködők: | Harsányi Dávid |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Bormarketing Borpiac Magyarország |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/411 |
Hasonló tételek
Kapcsolat a Mátrai borvidék borászatai és egyesületei között
: Tasi Gréta
: Tasi Gréta
A sport marketing értéke, különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére.
: Láng dr. Bálint Gergő
: Láng dr. Bálint Gergő
A kialakult járványügyi helyzet hatása egy hazai futárszolgáltató cég működésére, marketingtevékenységére
: Szabó Dominik Vendel
: Szabó Dominik Vendel
A Tokaji borvidék és a tokaji aszú története, valamint a bormarketing állomásai
: Jakab László
: Jakab László
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
Az Országos Kéktúra mátrai szakaszának jelentősége a hazai aktív turizmusban
: Muhari Laura
: Muhari Laura
A közúti árufuvarozás jelenlegi és jövőbeli alakulása
: Köffer Mendi
: Köffer Mendi
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása
: Hau Renáta
: Hau Renáta
Borvásárlási és fogyasztási szokások vizsgálata a hazai piacon, kiemelve a Mátrai borokat
: Bernáth Vanda
: Bernáth Vanda
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence
: Varga László Bence
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Az ÉDV Zrt. gazdálkodásának elemzése, értékelése, ágazati összehasonlítása és lehetséges jövőbeli alakulása
: Pallagi Andor
: Pallagi Andor
A Mátrai Erőmű ZRt. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmi helyzetének elemzése a 2016-2019. évi beszámolók alapján
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
A teljesítményértékelés és ösztönzés kapcsolata a Mátrai Erőmű Zrt. példája alapján
: Suskó Anikó
: Suskó Anikó
A TOKAJ-HEGYALJAI BORVIDÉK BORFESZTIVÁLJAINAK HATÁSA A TÉRSÉG TURIZMUSÁNAK FELLENDÜLÉSÉRE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A BORTURIZMUSRA
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Tradíció és innováció a családi vállalkozásokban a Mátrai Üveg-Tükör Kft. vonatkozásában
: Mátrai Dominik
: Mátrai Dominik
Magyarország agrárkereskedelmének alakulása különös tekintettel az európai uniós csatlakozást követően
: Varga Roland
: Varga Roland
A lakossági megtakarítások alakulása, különös tekintettel a nyugdíj célú megtakarításokra
: Erkli Regina
: Erkli Regina
A munkaerőpiac jövőbeli helyzete
: Gajdács Bettina Diána
: Gajdács Bettina Diána
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge
: Tarsoly Csenge
A magyar szőlő-bor ágazat piacgazdasági szerepe a rendszerváltástól napjainkig, különös tekintettel a Tokaji Borvidék fejlesztésére
: Rózsa László
: Rózsa László
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A bormarketing hatása a borfogyasztásra az Észak-magyarországi régióban
: Kós Gertrud
: Kós Gertrud
A bormarketing és fogyasztói szokások szekszárdi és francia példákkal
: Bartha Viktória
: Bartha Viktória
A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Király Petra
: Király Petra
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
A hazai agrártámogatási rendszer alakulása, tapasztalatok és lehetőségek, különös tekintettel az Európai Unióhoz történő csatlakozást követő időszakban
: Buborék Orsolya
: Buborék Orsolya
Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban
: Deák Dr. Liliána
: Deák Dr. Liliána
A Mátrai Erőmű Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Somodi Ádám
: Somodi Ádám
A Mátrai Gyógyintézet számviteli rendszerének bemutatása a beszámolási rendszerrel kapcsolatos várható törvényi változások háttérvilágításában
: Lőrincz Ádám
: Lőrincz Ádám
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
Hasonló tételek
-
Kapcsolat a Mátrai borvidék borászatai és egyesületei között
: Tasi Gréta -
A sport marketing értéke, különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére.
: Láng dr. Bálint Gergő -
A kialakult járványügyi helyzet hatása egy hazai futárszolgáltató cég működésére, marketingtevékenységére
: Szabó Dominik Vendel -
A Tokaji borvidék és a tokaji aszú története, valamint a bormarketing állomásai
: Jakab László -
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella