Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kormos Kitti
További közreműködők: Cseh Zsuzsanna
Frányó Zsófia Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:banki folyamatok
banki szektor
bankváltás
fintech
ügyfél azonosítás
Ügyfél elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41111
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom célja feltárni, hogy a banki ügyfeleknek milyen igényeik és elvárásaik vannak, a hitelintézetekkel szemben. Arra kérdésre szeretnék választ találni, hogy hogyan juthatunk elégedett banki ügyfelekhez. Kutatásom elemzési módszereként egy kérdőív készítését választottam, mert véleményem szerint ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy egyszerűen és minél több ügyfelet meg tudja kérdézni, azzal kapcsolatban, hogy mennyire elégedett azzal a hitelintézettel, ahol a bankszámláját vezeti, illetve a FinTech szolgáltatások elterjedéséről is szeretnék információt szerezni. A kérdőív elemzése mellett, bemutatásra kerülnek más fajta elemzési módszerek is, amelyekkel a vevői elégedettséget tudjuk mérni. Véleményem szerint a mai világban elengedhetetlen, hogy megfelelő ismeretekkel rendelkezzünk a FinTech szolgáltatásokkal kapcsolatban, hiszen számos lehetőséget foglal magába. Dolgozatom során a FinTech szolgáltatások elterjedését Magyarországon vizsgálom, miszerint a banki szektor ügyfelei mennyire vannak tisztában ezzel a fogalommal. Első sorban azonban az ügyfél azonosítással kezdünk, majd ezt követően megpróbáljuk megérteni, hogy milyen igényeik és elvárásaik vannak a banki ügyfeleknek. Miután pedig megtörtént az azonosítás, felmérés és az eredmények elemzése, arra próbálunk választ találni, hogy milyen eszközökkel és módszerekkel lehetne fejleszteni a banki folyamatokon, illetve rendszereken, annak érdekében, hogy minél nagyobb arányban legyenek az elégedett ügyfelek. Ez azért is egy fontos tényező, hiszen elégedett ügyfelekkel növekedhet a hitelintézet jóhíre, illetve ennek következtében lehetőség nyílik arra, hogy a már meglévő ügyfelek mellett potenciális ügyfelekre tehessen szert a hitelintézet.