Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kormos Kitti
További közreműködők: Cseh Zsuzsanna
Frányó Zsófia Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:banki folyamatok
banki szektor
bankváltás
fintech
ügyfél azonosítás
Ügyfél elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41111

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41111
005 20221003084926.0
008 221003suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kormos Kitti 
245 1 0 |a Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése  |c Kormos Kitti  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom célja feltárni, hogy a banki ügyfeleknek milyen igényeik és elvárásaik vannak, a hitelintézetekkel szemben. Arra kérdésre szeretnék választ találni, hogy hogyan juthatunk elégedett banki ügyfelekhez. Kutatásom elemzési módszereként egy kérdőív készítését választottam, mert véleményem szerint ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy egyszerűen és minél több ügyfelet meg tudja kérdézni, azzal kapcsolatban, hogy mennyire elégedett azzal a hitelintézettel, ahol a bankszámláját vezeti, illetve a FinTech szolgáltatások elterjedéséről is szeretnék információt szerezni. A kérdőív elemzése mellett, bemutatásra kerülnek más fajta elemzési módszerek is, amelyekkel a vevői elégedettséget tudjuk mérni. Véleményem szerint a mai világban elengedhetetlen, hogy megfelelő ismeretekkel rendelkezzünk a FinTech szolgáltatásokkal kapcsolatban, hiszen számos lehetőséget foglal magába. Dolgozatom során a FinTech szolgáltatások elterjedését Magyarországon vizsgálom, miszerint a banki szektor ügyfelei mennyire vannak tisztában ezzel a fogalommal. Első sorban azonban az ügyfél azonosítással kezdünk, majd ezt követően megpróbáljuk megérteni, hogy milyen igényeik és elvárásaik vannak a banki ügyfeleknek. Miután pedig megtörtént az azonosítás, felmérés és az eredmények elemzése, arra próbálunk választ találni, hogy milyen eszközökkel és módszerekkel lehetne fejleszteni a banki folyamatokon, illetve rendszereken, annak érdekében, hogy minél nagyobb arányban legyenek az elégedett ügyfelek. Ez azért is egy fontos tényező, hiszen elégedett ügyfelekkel növekedhet a hitelintézet jóhíre, illetve ennek következtében lehetőség nyílik arra, hogy a már meglévő ügyfelek mellett potenciális ügyfelekre tehessen szert a hitelintézet. 
695 |a banki folyamatok 
695 |a banki szektor 
695 |a bankváltás 
695 |a fintech 
695 |a ügyfél azonosítás 
695 |a Ügyfél elégedettség 
700 1 |a Cseh Zsuzsanna  |e ths 
700 1 |a Frányó Zsófia Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41111/1/Kormos%20Kitti_OGXT72_%C3%9Cgyf%C3%A9l%20el%C3%A9gedetts%C3%A9g%20a%20banki%20szektorban%2C%20%C3%A9s%20a%20FinTech%20szolg%C3%A1ltat%C3%A1sok%20elterjed%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41111/2/BA_O_Kormos_Kitti.pdf  |z Dokumentum-elérés