Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
Saved in:
Main Author: | Kormos Kitti |
---|---|
Other Authors: |
Cseh Zsuzsanna
Frányó Zsófia Zsuzsanna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | banki folyamatok banki szektor bankváltás fintech ügyfél azonosítás Ügyfél elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41111 |
Similar Items
FinTech
: Molnár Ádám
: Molnár Ádám
FinTech Disruptions in wealth management
: Eckert Emília Viola
Published: (2019)
: Eckert Emília Viola
Published: (2019)
FinTech Disruptions in Wealth Management
: Eckert Emília Viola
: Eckert Emília Viola
A FinTech megjelnése a modern banki világban
: Ocskay Barnabás Rudolf
: Ocskay Barnabás Rudolf
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
A FinTech hatása a bankszektorra
: Antalóczi Tímea Adrienn
: Antalóczi Tímea Adrienn
A FinTech szolgáltatások népszerűségének vizsgálata a magyar lakosság körében
: Bérdi Dorottya
: Bérdi Dorottya
FinTech - felforgató vagy fenntartó innováció
: Varga Katalin
: Varga Katalin
An Overview of FinTech on Digital Currency and Internet Banking
: Galib MD Sheikh
: Galib MD Sheikh
A FinTech forradalom hatása a hagyományos bankszektorra
: Lőrincz Krisztina
: Lőrincz Krisztina
A FinTech cégek hatásai a kereskedelmi bankokra
: Sándor Anna Ilona
: Sándor Anna Ilona
FinTech, mint a pénzügyi digitalizáció legújabb generációja
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
FinTech and SMEs, a Match Made in Heaven? - an Introduction to the Relationship Between FinTech Companies and SME Lending Through the Example of the United Kingdom
: Trombitás Dóra Veronika
: Trombitás Dóra Veronika
A FinTech vállalkozások piaci helyzete és szolgáltatásaik ismertsége
: Gyenge Ádám
: Gyenge Ádám
Hogyan változtatja meg a FinTech ipar a világot?
: Mátyásy Bence Marcell
: Mátyásy Bence Marcell
Internationalisation of Digital Born Globals - Case study of FinTech companies
: Nagy Ágnes Klaudia
: Nagy Ágnes Klaudia
Impacts of financial technology (FinTech) on payment behaviour a case study of National University of Laos students
: Souphida Silipapha
: Souphida Silipapha
A pénzügyi szektor innovációja, a neobankok és a FinTech megjelenése
: Berta Ildikó
: Berta Ildikó
Kihívások előtt a bankrendszer – fókuszban a Z generáció és FinTech
: Kránicz Orsolya
: Kránicz Orsolya
FinTech megoldások a világban és a magyar emberek bankolási szokásai
: Pócsi Eszter
: Pócsi Eszter
A pénzügyi technológiák (FinTech) hatása, előnye és hátránya a banki és a neobanki szektorra levetítve
: Hutira Fanni
: Hutira Fanni
Az OTP Mobil Kft. bemutatása a FinTech pénzforgalmi innovációk tükrében
: Nagy Izabella
: Nagy Izabella
FinTech Startup-ok marketingkommunikációjának elemzése az 5M modell szerint
: Babicz Krisztina
: Babicz Krisztina
A FinTech cégek jellemzői, kialakulásának és növekedésének hatása a pénzügyi kultúrára.
: Puszter Klaudia
: Puszter Klaudia
Fogyasztói bizalom vizsgálata a hagyományos bankrendszer és a FinTech szektor tekintetében
: Hammer Fanni
: Hammer Fanni
A diszruptív digitalizáció hatása a tradicionális bankrendszerben; A FinTech cégek és megoldások feltörekvése
: Baranyi Abigél
: Baranyi Abigél
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Az egységes európai pénzforgalom és a SEPA kialakulása, a PSD irányelvek bevezetésének szükségessége, a digitalizáció és a FinTech cégek kihívásai
: Vicziánné Orbán Olimpia
: Vicziánné Orbán Olimpia
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
A PSD2 és a FinTech startup-ok megjelenésének hatása a kereskedelmi bankok működésére, illetve a fogyasztók által igénybe vehető pénzügyi szolgáltatásokra
: Risecskin Luca
: Risecskin Luca
Banki szolgáltatások menedzselése, verseny a Fintech cégekkel a Raiffeisen bank példáján keresztül
: Varga-Domonkos Marcell
: Varga-Domonkos Marcell
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata
: Hegedűs Kinga
: Hegedűs Kinga
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
Az internet banking szolgáltatások kialakulása és elterjedése Magyarországon
: Keresztes Ildikó
: Keresztes Ildikó
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Similar Items
-
FinTech
: Molnár Ádám -
FinTech Disruptions in wealth management
: Eckert Emília Viola
Published: (2019) -
FinTech Disruptions in Wealth Management
: Eckert Emília Viola -
A FinTech megjelnése a modern banki világban
: Ocskay Barnabás Rudolf -
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté