Multinacionális nagyvállalatok magyarországi leányvállalatainak külső CSR kommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hornyák Zsanett
Other Authors: Géring Dr. Zsuzsanna Margit
Lakatos Gábor Attila
Format: Thesis
Kulcsszavak:CSR
fenntarthatóság
leányvállalat
multinacionális vállalatok
társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41116
Description
Abstract:Környezetvédelem, fenntarthatóság, megújuló energiaforrások, etikus magatartás, ökológiai lábnyom. Csak néhány példa a folyamatosan, méghozzá exponenciálisan növekvő világ-, és felelősségtudatunk központi kérdéseiből. Mind egyéni, mind társadalmi szinten elkerülhetetlen részét képezik napjainknak, ennél fogva ez egy elengedhetetlen kérdéskör azon vállalatok számára, akik ezeket a problémákat a leghatékonyabban képesek megoldani és kezelni. Ez a koncepció a CSR, másnéven a vállalatok társadalmi felelősségvállalása, amely hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Elterjedését a multinacionális vállalatok térhódítása nagyban elősegíti, betelepült leányvállalataikon keresztül. Dolgozatomban ezeknek a leányvállalatoknak a CSR munkásságát, illetve annak a külső irányú kommunikációját vizsgálom, a hozott kulturális és nemzeti értékek különbözőségét figyelembe véve.