A fiatal felnőtt nők ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a környezettudatos szemlélet és a társadalmi érzékenység felerősödésének jegyében
Elmentve itt :
Szerző: | Fuchs Nikolett |
---|---|
További közreműködők: | Fodor Dr Mónika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vásárlási szokások Ruhaipar Környezetvédelem Női vásárlók Európai Unió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4120 |
Hasonló tételek
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina
: Tömösközy Kíra Paulina
Royal Spa a holisztikus szemlélet jegyében
: Kalbantner Liliána
: Kalbantner Liliána
Életünk a környezettudatos és fenntartható háztartás jegyében.
: Szalai Flóra Anna
: Szalai Flóra Anna
Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon
: Taigiszer Mónika
: Taigiszer Mónika
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
A magyarországi felnőtt lakosság belföldi wellness használati szokásainak vizsgálata
: Szombati Lilla
: Szombati Lilla
Fenntarthatósággal kapcsolatos ruhavásárlási szokások
: Vereb Dóra
: Vereb Dóra
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd
: Igler Szilárd
Fogyasztói magatartás, avagy a ruhavásárlási szokások alakulása
: Bocskor Nikolett
: Bocskor Nikolett
Zöld úton a Nagy napig – avagy a környezettudatos szemlélet alkalmazása az esküvők világában.
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Vallási üzenetek és kulturális érzékenység az interkulturális kommunikációban
: Tóth Martina
: Tóth Martina
Csalás és korrupció megítélése a magyarországi fiatal felnőtt vállalkozók és alkalmazottak körében
: Fábián Bence
: Fábián Bence
Kapunyitási Pánik - Megküzdés a családi, párkapcsolati és munkahelyi kihívásokkal fiatal felnőtt korban
: Petz Vivien
: Petz Vivien
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
Az én, mint pénzügyileg tudatos felnőtt? - avagy Fiatal felnőttek pénzügyi kultúrája Magyarországon
: Antal Ferenc
: Antal Ferenc
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
Az utazási irodák érzékenysége a terrorizmus és a menekülthelyzet tükrében
: Fodor Kinga
: Fodor Kinga
Hogyan változott a zöld kozmetikai termékek iránti kereslet a COVID19 hatására a Budapesten és az agglomerációban élő fiatal felnőtt nők körében
: Kohlbauer Fanni
: Kohlbauer Fanni
Online ruhavásárlási szokások vizsgálata korreláció- és regressziószámítással
: Kádár Vanda
: Kádár Vanda
A Pesti Belváros és vonzáskörzetének kulturális öröksége a 21. század fiatal felnőtt turistáinak látókörében
: Sánta Stella
: Sánta Stella
Környezettudatos influencerek, és kampányaik társadalmi hatásai
: Durucz Dorina
: Durucz Dorina
A fenntarthatóság szerepe a Z generáció ruhavásárlási szokásaiban
: Mecséri Kata Márta
: Mecséri Kata Márta
Hagyomány és helytörténeti ismeretek változása Őrségben és Göcsejben a fiatal felnőtt és idős korosztályok között
: Hermán Dalma Hajnalka
: Hermán Dalma Hajnalka
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet
: Gordán Erzsébet
A Coca-Cola Company vállalati társadalmi felelősségvállalása a fenntarthatóság jegyében
: Bonnyai Kitti
: Bonnyai Kitti
A British American Tobacco Hungary kommunikációja a társadalmi felelősségvállalás jegyében
: Ferenczi András
: Ferenczi András
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
A média-gazdagság szerepe a párkapcsolati kommunikációban, A félrevezetés, a bizalmatlanság és a médiumpreferenciák empirikus vizsgálata fiatal felnőtt populációban
: Földi Dóra
: Földi Dóra
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Az alkohol beteg család diszfunkcionális működésének hatása a gyermek személyiségfejlődésére, és hatása a társas kapcsolatok alakulására fiatal felnőtt korban
: Kerezsi Zita
: Kerezsi Zita
A felnőtté válás útvesztői- A kapunyitási pánik
: Hermann Virginia
: Hermann Virginia
Figyelemzavar, mint teljesítménykrízis a hétköznapi felnőtt életben
: Konkoly Ágnes
: Konkoly Ágnes
A fiatal felnőttek múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata és hatásuk a muzeális intézmények kínálatára
: Nguyen Cintia
: Nguyen Cintia
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
Vállalati társadalmi felelősségvállalás és környezettudatos vállalatirányítási eszközök a KÖVET tagjai körében
: Balázs Dominika Vivien
: Balázs Dominika Vivien
A Baba felnőtté válása Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül
: Török Bettina
Megjelent: (2007)
: Török Bettina
Megjelent: (2007)
Marketing-szemlélet a könyvtárban
: Gutenkunst Luca
: Gutenkunst Luca
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Hasonló tételek
-
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina -
Royal Spa a holisztikus szemlélet jegyében
: Kalbantner Liliána -
Életünk a környezettudatos és fenntartható háztartás jegyében.
: Szalai Flóra Anna -
Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon
: Taigiszer Mónika -
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta