A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borbély Dominika Gréta
További közreműködők: Fajt Balázs
Jeszenszky Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:employer branding
közösségi média
toborzás
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41204
Leíró adatok
Kivonat:A kutatásom során 7 cég tapasztalatai alapján elemeztem az Y és Z generáció toborzását a közösségi oldalakon. Arra voltam kíváncsi melyik platform a legeredményesebb és hogyan keltik fel a fiatal munkavállalók figyelmét. Tapasztalatok alapján, kíváncsi voltam milyen szempontokat vesznek figyelembe a fiatalok munkahely választás során. Végül olyan marketing stratégiák után kutattam, amikkel növelhetjük a toborzás eredményességét. A módszer kiválasztásánál a kvalitatív kutatást választottam. Első sorban kényelmi mintavétel mellett döntöttem kiegészítve célirányos mintavétellel. Az interjúkat félig struktúrált formában zajlottak. Az elemzés során a legépelt interjúkat ad hoc jelleggel elemeztem. Első sorban öt csoportba kategorizáltam a felépítést majd interpetációt alkalmaztam. A kutatás végére, úgy gondolom releváns válaszokat tudok adni kutatási kérdéseimre.