A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | employer branding közösségi média toborzás Y generáció Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41204 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg41204 | ||
005 | 20221003085147.0 | ||
008 | 221003suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Borbély Dominika Gréta | |
245 | 1 | 2 | |a A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében |c Borbély Dominika Gréta |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a A kutatásom során 7 cég tapasztalatai alapján elemeztem az Y és Z generáció toborzását a közösségi oldalakon. Arra voltam kíváncsi melyik platform a legeredményesebb és hogyan keltik fel a fiatal munkavállalók figyelmét. Tapasztalatok alapján, kíváncsi voltam milyen szempontokat vesznek figyelembe a fiatalok munkahely választás során. Végül olyan marketing stratégiák után kutattam, amikkel növelhetjük a toborzás eredményességét. A módszer kiválasztásánál a kvalitatív kutatást választottam. Első sorban kényelmi mintavétel mellett döntöttem kiegészítve célirányos mintavétellel. Az interjúkat félig struktúrált formában zajlottak. Az elemzés során a legépelt interjúkat ad hoc jelleggel elemeztem. Első sorban öt csoportba kategorizáltam a felépítést majd interpetációt alkalmaztam. A kutatás végére, úgy gondolom releváns válaszokat tudok adni kutatási kérdéseimre. | |
695 | |a employer branding | ||
695 | |a közösségi média | ||
695 | |a toborzás | ||
695 | |a Y generáció | ||
695 | |a Z generáció | ||
700 | 1 | |a Fajt Balázs |e ths | |
700 | 1 | |a Jeszenszky Dávid |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41204/1/Borb%C3%A9ly%20Dominika%20Gr%C3%A9ta%20B5BWJL%20Szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41204/2/temavazlat-es-osszefoglalas_.pdf |z Dokumentum-elérés |