Dubai világkiállítás marketingkommunikációja Magyarországon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Diána Brigitta
Other Authors: Hanko Agnes
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Format: Thesis
Kulcsszavak:hirdetési tevékenység
külföldi utazások
marketingkommunikáció
turizmus
utazásszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41261
Description
Abstract:A dolgozatom témáját a fél éven át tartó dubai világkiállítás adja, amelyet 2021. október 1 és 2022. március 31. között rendeznek meg az Emirátusokban. Az esettanulmányom alapját a Dubai & Abu Dhabi Magyarul utazási iroda adja, amely az EXPO marketingkommunikációs partnere Magyarországon és Romániában egyaránt. Kvantitatív kutatásomban az utazási kedv változását vizsgáltam a koronavírus hatására. Eredménykét megállapítható, hogy jelentős mértékben csökkent az utazási kedv. A legnagyobb visszaesés a 18 és 25 éves korosztály esetében figyelhető meg.