A Forever Living Products menedzsereinek hatékonysága a szakirodalmi elvárás tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Tarnai Szilvia |
---|---|
További közreműködők: |
Bakos Barbara
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fejlődés készségfejlesztés kompetencia network marketing vezetési készségek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41264 |
Hasonló tételek
Forever Living Products Magyarország Kft. komplex elemzése
: Madarász Nikolett Szabina
: Madarász Nikolett Szabina
Emberi erőforrás menedzsment a multilevel marketingben a Forever Living Products példáján keresztül
: Végh Csaba
: Végh Csaba
A fagyasztóládák minőségfejlesztése, a magasabb szintű vevői elvárás biztosítása
: Szebenyi Zsolt
: Szebenyi Zsolt
Előny vagy elvárás? Fenntarthatóság helye a marketingben, az FMCG szektorban
: Budai Anett
: Budai Anett
„Diamonds Are Forever” avagy a gyémánt értéke és befektetési helyzetelemzése hazánkban
: Donáth Petra
: Donáth Petra
Prepozíciókkal foglalkozó francia szakirodalmi tendenciák és igazolásuk magyar fordítási korpuszokban
: Szigetváry Nóra
Megjelent: (2016)
: Szigetváry Nóra
Megjelent: (2016)
A hagyományos szakirodalmi keresési eljárások korlátjai egy új kutatási téma feldolgozása során
: Tóth-Téglás Tünde, et al.
Megjelent: (2023)
: Tóth-Téglás Tünde, et al.
Megjelent: (2023)
Television watching habits and their impact on our lives
: Szedlacsek Judit
: Szedlacsek Judit
Investigating the influence of live music on restaurant consumption
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Taking Initiative and Earning a Living Entrepreneurial Motivations and Opportunity Perception in Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2023)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2023)
VCC Live csoport controlling rendszerének vizsgálata, javítása
: Huszár Bence
: Huszár Bence
ChatGPT's Effects on University Students' Lives in Hungary
: Mózsi Péter Benjámin
: Mózsi Péter Benjámin
Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a marketing, valamint a változás- és válságmenedzsment közötti összefüggésekről A lehetséges kapcsolódási pontok feltérképezése
: Máté Zoltán, et al.
Megjelent: (2022)
: Máté Zoltán, et al.
Megjelent: (2022)
VCC Live csoport home office munkavégzés módjának vizsgálata
: Görbe Ágota Zsuzsánna
: Görbe Ágota Zsuzsánna
Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
Analysis of consumers' purchase decisions by live broadcasting in the internet celebrity economy
: Zhao Shiqi
: Zhao Shiqi
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
„Tisztán és egyszerűen" A lehetőségek és a motiváció szerepe a Forever Living Products cég marketing tervében
: Véghné Nagy Erika
: Véghné Nagy Erika
Munkahelyi stressz szakirodalmi áttekintés keretében - a munkahelyi pszichoszociális kockázatok pilot felmérése és kezelése a Pécsi Tudományegyetem Munkabiztonsági Osztályán
: Danku Nóra
: Danku Nóra
Beszerzési, raktározási és forgalmazási rendszer bemutatása a Vitalnet Living Bt.-nél
: Németh Zsolt
: Németh Zsolt
Családtámogatások hatékonysága
: Király Sára Daniella
: Király Sára Daniella
A fegyelmezési módszerek hatékonysága a középfokú oktatásban
: Boda Szilvia
: Boda Szilvia
Sustainable production
: Martyin Anna
: Martyin Anna
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra
: File Flóra
Product Placement 007
: Sőrés Luca
: Sőrés Luca
How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary
: Sun Ming
: Sun Ming
Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban
: Amin Nadin Anna
: Amin Nadin Anna
A Living Lab koncepció meghonosításának lehetőségei Magyarországon Az I-Care Smart projekt működése és jövőbeli célkitűzései a „silver economy” helyi sajátosságainak tükrében
: Szelekovszky Bálint Sándor
: Szelekovszky Bálint Sándor
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
Rendezvények (CSR, ügyfélrendezvények) hatékonysága
: Braun Nikoletta
Megjelent: (2014)
: Braun Nikoletta
Megjelent: (2014)
Product Recalls and Brands Analysis of Food Product Recall Announcements on Online News Portals
: Majláth Melinda
Megjelent: (2024)
: Majláth Melinda
Megjelent: (2024)
A desztinációmarketing hatékonysága modellek, mérése, trendek és eszközök
: Piskóti István
Megjelent: (2017)
: Piskóti István
Megjelent: (2017)
Forfaiting, as a developing product
: Domán Ádám
Megjelent: (2014)
: Domán Ádám
Megjelent: (2014)
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
Anyagellátás gazdasági hatékonysága a fényezősoron
: Sziládi Csilla
: Sziládi Csilla
Effectiveness of product placement Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
: Perger Attila
: Perger Attila
Packet as an export product in China
: Draskovics Dávid
: Draskovics Dávid
Product Placements in Blockbuster Movies
: Kalotai Martin
: Kalotai Martin
Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban
: Hayden Kristóf
: Hayden Kristóf
Product placement egy innovatív kommunikációs eszköz lehetőségei és korlátai
: Erdősi Dóra
Megjelent: (2007)
: Erdősi Dóra
Megjelent: (2007)
Hasonló tételek
-
Forever Living Products Magyarország Kft. komplex elemzése
: Madarász Nikolett Szabina -
Emberi erőforrás menedzsment a multilevel marketingben a Forever Living Products példáján keresztül
: Végh Csaba -
A fagyasztóládák minőségfejlesztése, a magasabb szintű vevői elvárás biztosítása
: Szebenyi Zsolt -
Előny vagy elvárás? Fenntarthatóság helye a marketingben, az FMCG szektorban
: Budai Anett -
„Diamonds Are Forever” avagy a gyémánt értéke és befektetési helyzetelemzése hazánkban
: Donáth Petra