A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
Saved in:
Main Author: | Böröcz Norbert |
---|---|
Other Authors: | Fodor Dr. Mónika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Zwack Unicum likőr Fogyasztói magatartás vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4128 |
Similar Items
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes
: Geiger Ágnes
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint
: Lőrincz Bálint
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina
: Kirchner Edina
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
VÁLLALATÉRTÉKELÉS, VÁLLALATÉRTÉKELÉSI MODELLEK ALKALMAZÁSA, FELVÁSÁRLÁS ÉS EGYESÜLÉS – ZWACK UNICUM NYRT.
: Vörös Gábor András
: Vörös Gábor András
The analysis of Zwack Unicum's strategic planning activity from product portfolio aspect
: Joó Roland
: Joó Roland
A Zwack Unicum Nyrt vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Gyumity Katalin
: Gyumity Katalin
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A Lean menedzsment eszközeinek alkalmazása a Zwack Unicum Nyrt. akciós projektjében
: Pintér Soma Zoltán
: Pintér Soma Zoltán
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
A borértékesítés fellendítése a boros rendezvények segítségével a Zwack Unicum Nyrt.-nél
: Piller Dorottya
: Piller Dorottya
A Zwack Unicum Nyrt. készletgazdálkodásának módszertani áttekintése, a készletérték változások okainak feltárása
: Balázs Bertold
: Balázs Bertold
Az IFRS hazai bevezetése hatásának bemutatása a Zwack Unicum Nyrt. beszámolóin keresztül
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
A CSR TEVÉKENYSÉG A CSALÁDI VÁLLALKOZÁSOKBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A ZWACK UNICUM NYRT. GYAKORLATÁRA
: Fábián Tímea Melinda
: Fábián Tímea Melinda
A 30 év alatti vállalkozó fiatalok lehetőségeinek vizsgálata és elemzése
: Giesz Bence Gábor
: Giesz Bence Gábor
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
Magyarország európai uniós csatlakozása és a szeszipar, különös tekintettel a Zwack Unicum Rt.-re
: Kotmajer Anikó
: Kotmajer Anikó
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének bemutatása több éb beszámolója alapján
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolója alapján
: Nammou Ramón Ádám
: Nammou Ramón Ádám
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid
: Majer Dávid
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak elemzése
: Aigner Ingrid Margit
: Aigner Ingrid Margit
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta
: Köllő Renáta
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
Fogyasztói magatartás az Y generáció vásárlási szokásainak bemutatásával
: Szabó Réka Krisztina
: Szabó Réka Krisztina
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
Similar Items
-
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes -
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint -
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes -
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca -
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina