A reklámok működése és hatékonysága a hazai médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Endre
További közreműködők: Elek Zsuzsanna
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:integrált marketing
marketing
marketingkommunikáció
médiakutatás
médiaügynökség
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41287
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a  marketingommunikáció és reklámok bemutatása, jellemzése. Emellett a kutatásom fő része az volt, hogy rájöjjek miként állnak a magyar tévénézők a TV reklámokhoz, min múlik a reklámok megítélése. Célom a kutatással, hogy választ kapjak arra, hogy miként lehetne elérni, hogy pozitív iránya megváltozzon a TV reklámok megítélése. Kutatásomhoz online kérdőívet használtam. A kutatásom eredménye szerint a mai reklámok megítélése a kitöltők véleménye szerint negatív, de a minőségbeli változásokra nyitottak.