A reklámok működése és hatékonysága a hazai médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Endre
További közreműködők: Elek Zsuzsanna
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:integrált marketing
marketing
marketingkommunikáció
médiakutatás
médiaügynökség
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41287

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41287
005 20221003085446.0
008 221003suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Endre 
245 1 2 |a A reklámok működése és hatékonysága a hazai médiában  |c Szabó Endre  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a  marketingommunikáció és reklámok bemutatása, jellemzése. Emellett a kutatásom fő része az volt, hogy rájöjjek miként állnak a magyar tévénézők a TV reklámokhoz, min múlik a reklámok megítélése. Célom a kutatással, hogy választ kapjak arra, hogy miként lehetne elérni, hogy pozitív iránya megváltozzon a TV reklámok megítélése. Kutatásomhoz online kérdőívet használtam. A kutatásom eredménye szerint a mai reklámok megítélése a kitöltők véleménye szerint negatív, de a minőségbeli változásokra nyitottak. 
695 |a integrált marketing 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a médiakutatás 
695 |a médiaügynökség 
695 |a reklám 
700 1 |a Elek Zsuzsanna  |e ths 
700 1 |a Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41287/1/Szab%C3%B3%20Endre-Szakdolgozat%202021.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41287/2/T%C3%A9mav%C3%A1zlat-Szab%C3%B3%20Endre%202021.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41287/3/%C3%96sszefoglal%C3%A1s-Szab%C3%B3%20Endre%202021.pdf  |z Dokumentum-elérés