Az elektronikus kereskedelem fejlődésének trendjei. A kereskedelmi folyamatok átalakulása a hálózati gazdaságban. Elektronikus fizetési megoldások

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kecskeméti Dániel Lajos
További közreműködők: Eckert Bálint
Kiss László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
e-business
e-kereskedelem
e-marketing - elektronikus marketing
elektronikus kereskedelem adózási kérdései
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41296
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomat az elektronikus kereskedelem történetével fogom indítani, fel fogom vázolni a folyamatát az elektronikus kereskedelemnek, hogy indulását követően az évek teltével hová volt képes eljutni. Szót ejtek az elektronikus kereskedelem fogalmáról, majd ezt követően rátérek a fogyasztói trendekre. Ezeket a trendeket külön-külön bemutatom, kezdve az életmóddal, hogy milyen módon változott meg a fogyasztók életvitele, ezzel kapcsolatos hajlandósága, majd ezt követően rátérek az egyre különlegesebb termékek iránti vágyakozásokra és a vállalat, fogyasztó win-win helyzetére. Manapság már nincs olyan ember, akinek ne lenne internetes hozzáférése, így bemutatom mennyire változott meg az életkorhoz kötött vásárlási szokások menete. Ezt fogja követni a környezettudatos vásárlási szokások alakulása, hiszen egyre többet lehet hallani ennek a kérdését, illetve példákon szemléltetve mutatom be nagyobb vállalatok esetében a különböző eredményeiket. Mivel az internet már az életünk része ezért fontos kitérni a különböző élmények és vélemények megosztásáról, milyen módon hat ez a fogyasztókra és a cégekre, illetve, hogy mi ennek a pozitív és vagy negatív oldala. A sort pedig a kényelem és gyorsaság kérdésével fogom zárni, hogy mennyire szükséges ez, illetve milyen változásokat idéznek elő. Ezt követi a második nagyobb témám, amely az elektronikus kereskedelem résztvevőit célozza meg administartion, business, consumer halmazok szempontjából, majd az elektronikus kereskedelem pozitív, illetve oldalait fogom összeszedni. Ezután rátérnék a fizetési megoldásokra, ezeknek a fajtáiról, előnyeiről, hátrányairól, illetve múltjukról. Végezetül pedig az elektronikus kereskedelemhez szorosan kapcsolódó digitalizált marketing kialakulását, szerepét, tényezőit és startégiáit mutatom majd be.