Az elektronikus kereskedelem fejlődésének trendjei. A kereskedelmi folyamatok átalakulása a hálózati gazdaságban. Elektronikus fizetési megoldások

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kecskeméti Dániel Lajos
További közreműködők: Eckert Bálint
Kiss László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
e-business
e-kereskedelem
e-marketing - elektronikus marketing
elektronikus kereskedelem adózási kérdései
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41296

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41296
005 20221003085505.0
008 221003suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kecskeméti Dániel Lajos 
245 1 3 |a Az elektronikus kereskedelem fejlődésének trendjei. A kereskedelmi folyamatok átalakulása a hálózati gazdaságban. Elektronikus fizetési megoldások  |c Kecskeméti Dániel Lajos  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomat az elektronikus kereskedelem történetével fogom indítani, fel fogom vázolni a folyamatát az elektronikus kereskedelemnek, hogy indulását követően az évek teltével hová volt képes eljutni. Szót ejtek az elektronikus kereskedelem fogalmáról, majd ezt követően rátérek a fogyasztói trendekre. Ezeket a trendeket külön-külön bemutatom, kezdve az életmóddal, hogy milyen módon változott meg a fogyasztók életvitele, ezzel kapcsolatos hajlandósága, majd ezt követően rátérek az egyre különlegesebb termékek iránti vágyakozásokra és a vállalat, fogyasztó win-win helyzetére. Manapság már nincs olyan ember, akinek ne lenne internetes hozzáférése, így bemutatom mennyire változott meg az életkorhoz kötött vásárlási szokások menete. Ezt fogja követni a környezettudatos vásárlási szokások alakulása, hiszen egyre többet lehet hallani ennek a kérdését, illetve példákon szemléltetve mutatom be nagyobb vállalatok esetében a különböző eredményeiket. Mivel az internet már az életünk része ezért fontos kitérni a különböző élmények és vélemények megosztásáról, milyen módon hat ez a fogyasztókra és a cégekre, illetve, hogy mi ennek a pozitív és vagy negatív oldala. A sort pedig a kényelem és gyorsaság kérdésével fogom zárni, hogy mennyire szükséges ez, illetve milyen változásokat idéznek elő. Ezt követi a második nagyobb témám, amely az elektronikus kereskedelem résztvevőit célozza meg administartion, business, consumer halmazok szempontjából, majd az elektronikus kereskedelem pozitív, illetve oldalait fogom összeszedni. Ezután rátérnék a fizetési megoldásokra, ezeknek a fajtáiról, előnyeiről, hátrányairól, illetve múltjukról. Végezetül pedig az elektronikus kereskedelemhez szorosan kapcsolódó digitalizált marketing kialakulását, szerepét, tényezőit és startégiáit mutatom majd be. 
695 |a digitalizáció 
695 |a e-business 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a elektronikus kereskedelem adózási kérdései 
700 1 |a Eckert Bálint  |e ths 
700 1 |a Kiss László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41296/1/Kecskem%C3%A9ti_D%C3%A1niel_szakdolgozat_.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41296/2/BA_O_Kecskem%C3%A9ti_D%C3%A1niel.pdf  |z Dokumentum-elérés