Az arculattervezés és a piackutatás összefüggései a magyar médiapiac tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Patay Kata |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2009
|
Kulcsszavak: | Arculat Imázs Médiaelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41317 |
Hasonló tételek
Arculattervezés a Sziget fesztivál tükrében
: Füzi Gellért Gábor
: Füzi Gellért Gábor
Az arculattervezés mestersége Ügynökségek és egyéni vállalkozók saját márkaképének kialakítása és összehasonlító elemzése
: Csuka Gabriella
: Csuka Gabriella
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán
: Strommer Ádám Zoltán
Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban
: Imre Bálint
: Imre Bálint
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba
: Zsigmond Csaba
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára
: Sulyan Sára
Piackutatás és marketing a közszférában
: Kasnyik Cintia
: Kasnyik Cintia
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Piackutatás az elöregedő társadalom anyagi helyzetében
: Mihálku Ádám
: Mihálku Ádám
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
A Café Madeleine számára végzett piackutatás
: Györök Márk
: Györök Márk
Piackutatás a halal termékek bevezetéséről az osztrák gyorséttermekbe
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Vállalati értékesítési tevékenység, avagy piackutatás egy kereskedő életében
: Szabó Csenge
: Szabó Csenge
„A kis Kópé nagyra nőtt..." avagy Az arculattervezés elmélete és gyakorlata a Skála Divatáruház példáján keresztül bemutatva
: Németh Viktória
: Németh Viktória
Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül
: Dobrádi Brigitta Edina
: Dobrádi Brigitta Edina
A piackutatás és a vevőorientáció meghatározása, kapcsolatának bemutatása a próbavásárláson keresztül
: Varga Fanni Viktória
: Varga Fanni Viktória
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Az adó- és járulékterhek változásainak összefüggései a foglalkoztatással
: Sinka Kata
: Sinka Kata
A magyar gazdasági versenyképesség és a kis- és középvállalkozások fejlesztésének összefüggései az Európai Unió támogatásainak tükrében
: Pirkhoffer Tímea
: Pirkhoffer Tímea
A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára
: Farkas Patrik
: Farkas Patrik
A magyar filmdiplomácia útján - a magyar kulturális külkapcsolatok és filmművészeti rendezvények összefüggései
: Halmai Titanilla
Megjelent: (2016)
: Halmai Titanilla
Megjelent: (2016)
Magyarországi nemzeti parkok látogatottságának gazdasági összefüggései a hazai lakosság fogyasztási képességének tükrében
: Magyar Katalin
: Magyar Katalin
Az adóterhelés és adózási morál összefüggései
: Földesi Norbert
: Földesi Norbert
Az adózási morál és adóterhelés összefüggései
: Balogh Dániel
: Balogh Dániel
Az adómérték és adózási morál összefüggései
: Maár Péter
: Maár Péter
Az utazási motiváció és a személyiségjellemzők összefüggései
: Mihályová Kristína
: Mihályová Kristína
Az érzelmi intelligencia és a teljesítményértékelés összefüggései
: Mészáros Lucia Mária
: Mészáros Lucia Mária
A rákbetegség és az életszínvonal statisztikai összefüggései
: Pintér Tibor
Megjelent: (2019)
: Pintér Tibor
Megjelent: (2019)
Adóterhelés és adózási morál összefüggései
: Greff Szilvia Erika
: Greff Szilvia Erika
Adóterhelés és adózási morál összefüggései
: Greff Szilvia Erika
: Greff Szilvia Erika
Hasonló tételek
-
Arculattervezés a Sziget fesztivál tükrében
: Füzi Gellért Gábor -
Az arculattervezés mestersége Ügynökségek és egyéni vállalkozók saját márkaképének kialakítása és összehasonlító elemzése
: Csuka Gabriella -
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán -
Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban
: Imre Bálint -
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba