Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Turóczy Vajk Kristóf
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:branding
marketing
márkaépítés
online marketing
pályakezdők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41330
Leíró adatok
Kivonat:Az énmárkaépítés azért fontos, mert ha jól fel van építve a személyes szakmai brandünk, akkor könnyebben behívnak minket egy állásinterjúra, vagy bizalmat szavaznak nekünk egy új munkahelyen. Előnyös helyzetbe kerülhetünk általa és több eséllyel érjük el karrierünkben kitűzött céljainkat. A záródolgozatom célja, hogy megismerjem, hogyan lehet sikeres énmárkát építeni ahhoz, hogy a munkaerőpiacon jobb esélyekkel induljunk és mindig megtalálhassuk számításainkat. Összegyűjtöm, milyen lépéseket kell mindenképpen megtennünk, hogy esetleg hamarabb behívjanak egy állásinterjúra. Ehhez megvizsgálom többek között, hogyan használhatjuk korunk online eszközeit, például a közösségi média különböző felületeit.