Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turóczy Vajk Kristóf
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:branding
marketing
márkaépítés
online marketing
pályakezdők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41330

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41330
005 20221011094609.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Turóczy Vajk Kristóf 
245 1 0 |a Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével  |c Turóczy Vajk Kristóf  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az énmárkaépítés azért fontos, mert ha jól fel van építve a személyes szakmai brandünk, akkor könnyebben behívnak minket egy állásinterjúra, vagy bizalmat szavaznak nekünk egy új munkahelyen. Előnyös helyzetbe kerülhetünk általa és több eséllyel érjük el karrierünkben kitűzött céljainkat. A záródolgozatom célja, hogy megismerjem, hogyan lehet sikeres énmárkát építeni ahhoz, hogy a munkaerőpiacon jobb esélyekkel induljunk és mindig megtalálhassuk számításainkat. Összegyűjtöm, milyen lépéseket kell mindenképpen megtennünk, hogy esetleg hamarabb behívjanak egy állásinterjúra. Ehhez megvizsgálom többek között, hogyan használhatjuk korunk online eszközeit, például a közösségi média különböző felületeit. 
695 |a branding 
695 |a marketing 
695 |a márkaépítés 
695 |a online marketing 
695 |a pályakezdők 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41330/1/za%CC%81ro%CC%81dolgozat_Szerz.nyil._Turo%CC%81czy_Vajk-KKK-kermar-Foszk-2022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41330/2/Szerz%C5%91i%20Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés