Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
Elmentve itt :
| Szerző: | Peiker Márk |
|---|---|
| További közreműködők: |
Budai Dr. László
Tamás Hajnal |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 21. század adafeldolgozás ábrák elektronikus vásárlás - online vásárlás fogyasztói magatartás logisztika logisztikai szolgáltatások |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41352 |
Hasonló tételek
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
A fuvarozó vállalatok által betöltött szerep az online rendelések esetében.
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Fogyasztói Magatartás az Online Vásárlás Világában
: Puhl Adrienn
: Puhl Adrienn
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Pszichológiai hatások az online térben Befolyásolás és felhasználói élmény
: Novák Fanni
: Novák Fanni
A fogyasztói magatartás vizsgálata az online környezetben
: Kocsi Dóra
: Kocsi Dóra
Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból
: Léránt Adrienn
: Léránt Adrienn
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata
: Krisztián Anita
: Krisztián Anita
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Online fogyasztói magatartás a Villányi borok esetében
: Dávid Bianka
: Dávid Bianka
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
A turisztikai munkaerő-hiány mögötti folyamatok komplex elemzése
: Balog Emese
: Balog Emese
Az e-kereskedelem és az online fogyasztói magatartás vizsgálata; Az online marketingeszközöktől az innovatív fizetési megoldásokig
: Mészáros Adrienn
: Mészáros Adrienn
Az Abonett marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése az online és offline térben
: Lőrincz Bereniké
: Lőrincz Bereniké
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
A karrierváltás mögötti tényezők és a HR ezekre adott reakciói
: Szita Alexandra
: Szita Alexandra
A COVID-19 pandémia mögötti digitális marketing és gazdasági hatásai
: Hanyecz Gergő László
: Hanyecz Gergő László
Online kontra bolti vásárlás - fogyasztói magatartás a 21. században
: Kovács Adina
Megjelent: (2014)
: Kovács Adina
Megjelent: (2014)
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben
: Barilló Cintia Erika
: Barilló Cintia Erika
Rendelések feldolgozási folymatának bemutatása a Straumann Magyarországi Fióktelepénél
: Lenner Máté
: Lenner Máté
Vásárlói magatartás vizsgálata az online élelmiszerrendelés piacán
: Matyóka Anna
: Matyóka Anna
Az elektronikus kereskedelem és az online fogyasztói magatartás vizsgálata az About You webáruházon keresztül
: Mrkaljevic Nina
: Mrkaljevic Nina
Fogyasztói magatartás változása az online rendeléseknél a koronavírus járvány megjelenése óta eltelt időszakban
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
Online fogyasztási magatartás változása a vírus hatására
: Kohajda Orsolya Renáta
: Kohajda Orsolya Renáta
JIT elvek érvényesítése a rendelések optimalizálásával az IKEA áruházi szintű logisztikai folyamataiban
: Lőrinczy Csilla
: Lőrinczy Csilla
Hasonló tételek
-
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca -
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
A fuvarozó vállalatok által betöltött szerep az online rendelések esetében.
: Kiss Dávid -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina