A Career Training Internships marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Miklós Dóra Annamária
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:7P modell
marketing mix
marketingstratégia
steep elemzés
SWOT analízis
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41361

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41361
005 20221011094655.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Miklós Dóra Annamária 
245 1 2 |a A Career Training Internships marketingstratégiájának elemzése  |c Miklós Dóra Annamária  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Mindenekelőtt egy átfogó, ugyanakkor rövid betekintést szeretnék nyújtani a cég történetébe, annak miértjének létrejöttére. Az alapok bemutatása után kitérek a makrokörnyezeti feltételek bemutatására, mint a STEEP elemzés, melynek keretén belül ismertetni fogom az ír piac sajátosságait. Ezt követi majd a SWOT analízis és egy átfogó versenytárs elemzés a mikrokörnyezeti feltételeken belül. A szakdolgozat témáját figyelembe véve a hangsúly a marketingstartégia bemutatásán van. Ennek első lépéseként meghatározom a cég főcsoportját, illetve az üzleti területüket. Nem elhanyagolható ezek mellett a marketing mix sem. Mivel a jelen cég szolgáltatást kínál az ügyfelek számára, így a kibővített, a szolgáltatásokra szabott marketing mixet, azaz a 7p-t fogom elemzeni. Ezen belül is nagy hangsúlyt fogok fektetni a cég működésének, a folyamatának a bemutatására, melynek ismerete elengedhetetlen az egész megértéséhez. A tapasztalatok tekintetében szeretnék javaslatot tenni a belső folyamatok átalakítására. Ez azonban nem csak magát a marketingstratégiát foglalja magában, hanem minden olyan részletet/folyamatot, mely befolyásolással bír a marketingstratégia alakulására. A javasolt változtatások alkalmazása nagy mértékben előre mozdíthatja a már jelenleg is használatban lévő marketingstratégiát, illetve a cég pozícióját nem csak az Ír, hanem nemzetközi piacokon is. 
695 |a 7P modell 
695 |a marketing mix 
695 |a marketingstratégia 
695 |a steep elemzés 
695 |a SWOT analízis 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41361/1/Mikl%C3%B3s%20D%C3%B3ra%20Annam%C3%A1ria_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés