Egy magyar startup inbound stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sas Alíz
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:B2B
inbound
marketing
outsourcing
scaleup
startup
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41373
Leíró adatok
Kivonat:Gyorsan fejlődő világunkban egyre nagyobb teret hódít az innováció, az innovatív termékek és szolgáltatások létrehozása, megalkotása, melyhez valami olyan egyedivel, új gondolattal szükséges előállni, amely előre vihet egy gazdasági szektort, vagy a társadalmat lokális és/vagy nemzetközi szinten. Mind ezek kivitelezésére főszereplőként a startup-vállalkozások hivatottak. A startupok a kockázat esélyével, de nagy növekedési potenciállal indulnak el elképzelésük fejlesztésének útján. A sikerhez azonban nem elég a jó ötlet, megfelelő üzleti tervre, növekedési és marketing stratégiára van szükség. Szakdolgozatomban megvizsgálom a startup-vállalkozások európai és hazai helyzetét, majd egy globális piacon jelenlévő magyar szolgáltatói startupot (mára scaleup) mutatok be. Az ismertetés után bővebben taglalom növekedési, ügyfélszerzési stratégiájukat, valamint marketing tevékenységüket, mely mind az inbound marketing nyomán épül fel. Ez a módszer jelenti a B2B marketing jövőjét, ugyanis a hagyományos outbound módszerhez képest fogyasztóbarátabb és több szempontból hatékonyabb. Ezt felismerve az általam vizsgált startup létrehozta komplex, vállalati növekedésre, effektív értékesítésre megoldást kínáló szolgáltatását, ezzel együtt házon belüli folyamatait, melynek működése, felépítése, legfontosabb elemei kerülnek bemutatásra.