HR és vállalati imázs - A kiválasztási folyamat hatása a vállalat imázsára az Extreme Digital-eMAG példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Drávai Viktória Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Edit |
Kulcsszavak: | Extreme Digital-eMAG HR Munkáltatói márka toborzás és kiválasztás vállalati imázs |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41375 |
Hasonló tételek
A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél
: Pogány Arnold
: Pogány Arnold
A fizikai munkakörnyezet hatása az Extreme Digital - eMAG Kft. munkavállalóira
: Szontágh Dorina Judit
: Szontágh Dorina Judit
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk
: Balogh Márk
Az elektronikus kereskedelem jelene és jövője, az eMAG példáján keresztül bemutatva
: Kántor Máté
: Kántor Máté
Toborzás, kiválasztási folyamat, munkavállaló ösztönzése
: Palkó Vivien
: Palkó Vivien
A gépi tanulás alkalmazása az e-kereskedelmi tevékenység támogatására az Extreme Digital Zrt. internetes áruházában
: Pomaházi Bálint
: Pomaházi Bálint
A lovagi torna hatása Sümeg imázsára
: Kiss Luca Kata
: Kiss Luca Kata
Az e-sport rendezvények szponzorációjának hatása a márkák imázsára és üzleti teljesítményére
: Vámos Vince
: Vámos Vince
„Azért a víz az úr!” – Platformgazdasági modell versenyképességének elemzése a XXI. századi fogyasztói magatartás trendjeivel és kihívásának bemutatása az eMAG esetpéldáján keresztül a KKV-k számára
: Iván Dávid
: Iván Dávid
A HR és a társosztályok együttműködése a toborzás-kiválasztási folyamat során a Magyar Suzuki Zrt. példáján keresztül
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Extrém turisztikai desztinációk
: Kudlák Adrienn
: Kudlák Adrienn
Extrém események marketingje
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Jelen vannak-e a vállalati értékek a kiválasztási folyamatban?
: Hegedűs Lilla
: Hegedűs Lilla
Kiválasztási módszerek különbözőségei és annak következményei HR szakember és munkapszichológus által végzett vezető kiválasztási módszerek alapján
: Bognár Bettina
: Bognár Bettina
Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020)
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020)
Extreme Growth a Dream or a Danger - The conditions and challenges of extreme growth in a commercial company based upon the example of Scitec Nutrition
: Kovácsi Dorina Anna
: Kovácsi Dorina Anna
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Takács Dóra
: Takács Dóra
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Murár Fanni
: Murár Fanni
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Miklósovics Nikolett
: Miklósovics Nikolett
Motiváció az extrém sportturizmusban
: Hegyes Lilla
: Hegyes Lilla
Online kereskedelem alakulása, trendjei. EMAG marketplace működése, sikertényezői.
: Kajdács Ákos
: Kajdács Ákos
Toborzási és kiválasztási folyamat lépései az Aquaworld Resort Budapest szállodában
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
MagNet Bank létezésének indoklása
: Lakatos Barbara
: Lakatos Barbara
Extrém motivációjú utazások Droghasználat és a drogturizmus jelensége
: Kálmán Orsolya Gerda
: Kálmán Orsolya Gerda
Extrém szálláshelyek a XXI. században
: Kolarovszki Eszter
: Kolarovszki Eszter
Multinacionális nagyvállalat új központi bérirodaház kiválasztási folyamatának bemutatása , a folyamat elemzése
: Ránics Zsuzsanna
: Ránics Zsuzsanna
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A vállalat fizikai munkaerő toborzási és kiválasztási folyamata
: Brasnyó Rákhel
: Brasnyó Rákhel
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva
: Surman Éva
E-HR a munkavállaló aktív közreműködése az emberi erőforrás folyamatokban
: Szeberin Krisztina Katalin
: Szeberin Krisztina Katalin
Az oktatásturizmus hatása Magyarország imázsára -avagy hazánk a külföldi hallgatók szemével
: Berényi Éva Ráhel
: Berényi Éva Ráhel
A Formula-1 Magyar Nagydíj hatása Magyarország turizmusára, gazdaságára és imázsára
: Janicsek Nóra
: Janicsek Nóra
Extrém sport lehetőségek Ausztria, Tirol tartományban
: Jescheta Dóra
: Jescheta Dóra
GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban - MagNet Bank
: Havas Ottó Roland
: Havas Ottó Roland
Internet technology and e-commerce in the digital economy
: Mihajlovic Nikola
: Mihajlovic Nikola
Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban
: Vigh Dóra Krisztina
: Vigh Dóra Krisztina
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
Extrém vendéglátóegységek napjainkban Budapesten, kiválasztott helyszínek alapján
: Iványi Dóra Száva
: Iványi Dóra Száva
Hasonló tételek
-
A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél
: Pogány Arnold -
A fizikai munkakörnyezet hatása az Extreme Digital - eMAG Kft. munkavállalóira
: Szontágh Dorina Judit -
Logisztikai folyamatok bemutatása a magyarországi eMAG vállalatánál
: Balogh Márk -
Az elektronikus kereskedelem jelene és jövője, az eMAG példáján keresztül bemutatva
: Kántor Máté -
Toborzás, kiválasztási folyamat, munkavállaló ösztönzése
: Palkó Vivien