A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kujbus Fanni
További közreműködők: Szabó Viktória
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cég
marketing
Neutrogena
piaci termékek
termék bevezetés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41376
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat témája a Johnson&Johnsoon által forgalmazott márka, a Neutrogena. Ezen belül pedig a Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése.  A dolgozat ismerteti elsősorban a marketingstratégiát és a verenykörnyezetet. Majd bemutatásra kerül az anti-aging bőrtípus és az anti-aging piac. A cég és a márka bemutatásával folytattam. Majd a gyakorlati részben ismertetem a termékcsalád bevezetésének lépéseit, hogy a Johnson&Johnson ez hogyan is követte. A dolgozat fókuszában álló kérdés, hogy sikeres-e volt a bevezetés. A végén pedig egy fogyasztói kérdőívvel támasztom alá a meglévő tudásomat.