A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kujbus Fanni
További közreműködők: Szabó Viktória
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cég
marketing
Neutrogena
piaci termékek
termék bevezetés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41376

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41376
005 20221011094714.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kujbus Fanni 
245 1 2 |a A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése  |c Kujbus Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat témája a Johnson&Johnsoon által forgalmazott márka, a Neutrogena. Ezen belül pedig a Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése.  A dolgozat ismerteti elsősorban a marketingstratégiát és a verenykörnyezetet. Majd bemutatásra kerül az anti-aging bőrtípus és az anti-aging piac. A cég és a márka bemutatásával folytattam. Majd a gyakorlati részben ismertetem a termékcsalád bevezetésének lépéseit, hogy a Johnson&Johnson ez hogyan is követte. A dolgozat fókuszában álló kérdés, hogy sikeres-e volt a bevezetés. A végén pedig egy fogyasztói kérdőívvel támasztom alá a meglévő tudásomat. 
695 |a cég 
695 |a marketing 
695 |a Neutrogena 
695 |a piaci termékek 
695 |a termék bevezetés 
700 1 |a Szabó Viktória  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41376/1/Kujbus-Fanni-K12MUK-szakdolgozat-2022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41376/2/BUDAPESTI%20GAZDASAGI%20EGYETEM.pdf  |z Dokumentum-elérés