A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet marketingtevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lendvai Melinda Valéria
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Kulcsszavak:belső PR
marketingeszközök
marketingkommunikáció
public relations
SZTAKI
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41388

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41388
005 20221011094731.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lendvai Melinda Valéria 
245 1 2 |a A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet marketingtevékenysége  |c Lendvai Melinda Valéria  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A jelen szakdolgozatban a Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet, azaz a SZTAKI marketingtevékenységének, valamint PR stratégiájának bemutatásáról szól. A dolgozatomban azt fogom ismertetni, hogy az intézet milyen külső és belső PR eszközöket használ kommunikációja során. A dolgozatom azért lehet hasznos a szervezet számára, mert elképzelhető, hogy a jelenlegi önmagáról kialakított képe nem tükrözi megfelelően azt, amit a SZTAKI a szervezetről szeretne kommunikálni. A kommunikációs tevékenységének elemzése, valamint javaslattételi fejezet rávilágíthat arra, hogy a kutatóintézetnek mit szükséges megváltoztatnia a kommunikációja során annak érdekében, hogy a kívánt eredményt érhesse el, a megfelelő célcsoportokat célozhassa meg. 
695 |a belső PR 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a public relations 
695 |a SZTAKI 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41388/1/A%20Sz%C3%A1m%C3%ADt%C3%A1stechnikai%20%C3%A9s%20Automatiz%C3%A1l%C3%A1si%20%20Kutat%C3%B3int%C3%A9zet%20marketingtev%C3%A9kenys%C3%A9ge.pdf  |z Dokumentum-elérés