Reklámügynökségek szerepe a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Nóra
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:360 fokos stratégia
BTL
integrált kommunikáció
online marketing
reklámügynökség
SEO
szervezeti felépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41397
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja, hogy megismertessem a reklámügynökségek belső szervezeti felosztását, munkamódszereiket, illetve kutatási és szervezési folyamataikat. Kutatásom során a hipotézisemet próbálom alátámasztani valós információkkal és megtörtént eseményekkel. Az általam választott vállalkozás a  We Love Kreatív Kft., ami egy húsz éves piaci múlttal bíró, magyar tulajdonú, kreatív TTL ügynökség, ahol marketing gyakornoki pozíciót töltöttem be Továbbá lesz szó az online marketingről, a tartalommarketingről, a cég 360 fokos stratégiájáról illetve a BTL és integrált kommunikációról is.