Reklámügynökségek szerepe a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Nóra
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:360 fokos stratégia
BTL
integrált kommunikáció
online marketing
reklámügynökség
SEO
szervezeti felépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41397

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41397
005 20221011094743.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Nóra 
245 1 0 |a Reklámügynökségek szerepe a marketingben  |c Nagy Nóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja, hogy megismertessem a reklámügynökségek belső szervezeti felosztását, munkamódszereiket, illetve kutatási és szervezési folyamataikat. Kutatásom során a hipotézisemet próbálom alátámasztani valós információkkal és megtörtént eseményekkel. Az általam választott vállalkozás a  We Love Kreatív Kft., ami egy húsz éves piaci múlttal bíró, magyar tulajdonú, kreatív TTL ügynökség, ahol marketing gyakornoki pozíciót töltöttem be Továbbá lesz szó az online marketingről, a tartalommarketingről, a cég 360 fokos stratégiájáról illetve a BTL és integrált kommunikációról is. 
695 |a 360 fokos stratégia 
695 |a BTL 
695 |a integrált kommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a reklámügynökség 
695 |a SEO 
695 |a szervezeti felépítés 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41397/1/Rekl%C3%A1m%C3%BCgyn%C3%B6ks%C3%A9gek%20szerepe%20a%20marketingben_Nagy%20N%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés