Reklámügynökségek szerepe a marketingben
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Kulcsszavak: | 360 fokos stratégia BTL integrált kommunikáció online marketing reklámügynökség SEO szervezeti felépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41397 |
Hasonló tételek
A reklámügynökségek és a szabadúszó munkavállalók helyzete és kapcsolata Magyarországon
: Holló Júlia
: Holló Júlia
A reklámügynökségek változása és kihívásokra adott válaszai az aranykortól napjainkig
: Berta Zsófia Erzsébet
: Berta Zsófia Erzsébet
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és annak gyakorlati különbségei a kis-, közepes- és nagyméretű reklámügynökségek életében
: Petrecz Orsolya
: Petrecz Orsolya
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”
: Nagy Sándor Bence
: Nagy Sándor Bence
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Horváth Martin
: Horváth Martin
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A generatív mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Csóka Ádám József
: Csóka Ádám József
A gamifikáció jelenléte és szerepe a marketingben
: Török Emese
: Török Emese
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
Az internet szerepe a marketingben ingatlanirodákon keresztül
: Által Vivien
: Által Vivien
Nyereményjáték a marketingben
: Pásztor Mónika Bea
: Pásztor Mónika Bea
Greenwashing a marketingben
: Kéninger Anna
: Kéninger Anna
A történetmesélés szerepe és digitális eszközei a marketingben
: Dránovits Anna
: Dránovits Anna
A mesterséges intelligencia szerepe és hatása a marketingben
: Szőke Mátyás András
: Szőke Mátyás András
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
A keresőmarketing szerepe és megítélése az online marketingben
: Becz Éva
: Becz Éva
A szociális hálók és a hálózatkutatás szerepe a marketingben
: Csörnyei Patrik
: Csörnyei Patrik
Mesterséges intelligencia és emberek szinergiája a marketingben
: Nagy Erik
: Nagy Erik
A keresőoptimalizálás jelenlegi helyzete és szerepe az online marketingben
: Fodor Orsolya
: Fodor Orsolya
Zeneiség a marketingben Fogyasztási szokások megváltoztatása a zenével
: Mihályi Lili
: Mihályi Lili
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Közösségi média alkalmazása a marketingben
: Trancsik Zsanett Kármen
: Trancsik Zsanett Kármen
Mesterséges intelligencia megjelenése a marketingben
: Kövér Anett
: Kövér Anett
Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben
: Kun Milán
: Kun Milán
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin
: Lengyel Réka Evelin
A technikai fejlesztések szerepe a marketingben a SPAR Magyarország példáján keresztül
: Banka Csaba Emánuel
: Banka Csaba Emánuel
A mesterséges intelligencia átalakító szerepe a kreatív iparban és a marketingben
: Sulák Emília Sára
: Sulák Emília Sára
A közösségi média jelentősége a marketingben
: Falusi Bálint Károly
: Falusi Bálint Károly
A social media forradalama a marketingben
: Erdősi Gilbert
: Erdősi Gilbert
Hasonló tételek
-
A reklámügynökségek és a szabadúszó munkavállalók helyzete és kapcsolata Magyarországon
: Holló Júlia -
A reklámügynökségek változása és kihívásokra adott válaszai az aranykortól napjainkig
: Berta Zsófia Erzsébet -
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és annak gyakorlati különbségei a kis-, közepes- és nagyméretű reklámügynökségek életében
: Petrecz Orsolya -
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik -
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”
: Nagy Sándor Bence