A keleti kulturális örökségektől való szimbolikus elhatárolódás, mint kommunikációs stratégia egy budapesti vízipipa bár esetében.
Elmentve itt :
Szerző: | Kárpáty Natália Kinga |
---|---|
További közreműködők: |
Bartha Eszter
Berta Dr. Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-közösségek Közel-Kelet kulturális örökség kulturális távolságtartás marketing kommunikáció vízipipa |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41398 |
Hasonló tételek
Egy vízipipa bár HACCP rendszerének kialakítása
: Sponner Ádám
: Sponner Ádám
Szimbolikus Küzdelmek
: Lehoczky Eszter Judit
: Lehoczky Eszter Judit
A Kína és Korea közötti kulturális versengés – 3 szimbolikus verseny média reprezentáció példáján
: Xu Shan Shan
: Xu Shan Shan
A bárkultúra innovációjának bemutatása budapesti bár példáján keresztül
: Sudár Emese
: Sudár Emese
Mennyire megalapozott szakmailag a külgazdasági stratégia, különös tekintettel a "keleti nyitás" politikájára?
: Megyeri Gábor
: Megyeri Gábor
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
Turner Café&Bar Projekt
: Esztergályos Máté
: Esztergályos Máté
Az Invitro Brewing és az Invitro Beer Bar bemutatása a Budapesti sörkultúra tekintetében
: Morvai Eszter Csilla
: Morvai Eszter Csilla
Comprehensive Analysis of Napterasz food bar
: Kiss Mihály
: Kiss Mihály
Kereskedőházak = Magyar út, keleti nyitás
: Fábián József Tonuzóba
: Fábián József Tonuzóba
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Karbon és ökológia lábnyom hasznosíthatósága a budapesti vendéglátásban, az Ono poke bowl and bar példáján bemutatva
: Sztanojev Dávid
: Sztanojev Dávid
Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében
: Csonka Zsanett
: Csonka Zsanett
A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája
: Furák Fanni
: Furák Fanni
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
A Bamba Marha Burger Bár sikertörténete
: Szenes Szabolcs Gerő
: Szenes Szabolcs Gerő
Central Grand Cafe & Bar turisztikai vonzereje
: Bartha Zsófia
: Bartha Zsófia
A Bamba Marha Burger Bár kínálata
: Szücs Márkó
: Szücs Márkó
A keleti hullám, azaz a keleti popkultúra térhódítása, illetve a vonatkozó igényeket kiszolgáló rendezvények elemzése
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
Keleti szőnyegek vásárlási szokásainak a vizsgálat
: Akram Soreia
: Akram Soreia
Etnocentrizmus nyomai a távol-keleti országnevekben
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008)
: Osváth Gábor
Megjelent: (2008)
Az erdélyi magyarság kulturális autonómiára való törekvése
: Ballus Botond József
Megjelent: (2014)
: Ballus Botond József
Megjelent: (2014)
A 0,75 bar & bistro működésének elemzése
: Kövér Dorottya
: Kövér Dorottya
Feasibility Study of a New Salad Bar in Budapest
: Koller Anna
: Koller Anna
A Brain Bar fesztivál hatása és jelentősége
: Szücs Gábor
: Szücs Gábor
A budapesti Olasz Kultúrintézet kulturális diplomáciai szerepe napjainkban
: Dobos Lilla
: Dobos Lilla
Turisztikai motivációk kulturális és társadalmi szempontból való elemzése
: Vincze Krisztina
: Vincze Krisztina
A közel-keleti befolyás a mai labdarúgásban
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
A Siemens Energy Képzési Központ rendezvényeinek, rendezvényeken való részvételének vizsgálata a toborzási stratégia részeként, az optimális toborzási stratégia meghatározása
: Szabó Klaudia
: Szabó Klaudia
Rebranding of a restaurant through the example of Villám Food Bar
: Hevér Kitti
: Hevér Kitti
A Buddha-Bar Hotel Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
A Propeller Bar & Café SWOT és PEST analízise
: Kangas Krisztofer
: Kangas Krisztofer
A budapesti kulturális/zenei intézmények szerepe a főváros turizmusában
: Fábián Ágnes
: Fábián Ágnes
Magyarország keleti nyitás stratégiájának bemutatása, különös tekintettel Kínára
: Bodó Emese
: Bodó Emese
A keleti nyitás politikájának gazdasági hatásai a külkereskedelmünkre
: Szász Péter
: Szász Péter
Spirituális turizmus Magyarországon a távol-keleti filozófiák tekintetében
: Bodó Andrea
: Bodó Andrea
Ukrajna perspektívája az Európai Unió keleti bővítési stratégiájában
: Kincs Gergely
: Kincs Gergely
A konfucianizmus és a távol-keleti gazdasági csoda
: Folk Szonja Florina
: Folk Szonja Florina
Távol-Keleti sztereotípiák és ábrázolásuk a nyugati médiában
: LE Quang Huy
: LE Quang Huy
Kockázatcsökkentő fizetési lehetőségek a távol-keleti kereskedelmi ügyleteknél
: Németh Gabriella
: Németh Gabriella
Hasonló tételek
-
Egy vízipipa bár HACCP rendszerének kialakítása
: Sponner Ádám -
Szimbolikus Küzdelmek
: Lehoczky Eszter Judit -
A Kína és Korea közötti kulturális versengés – 3 szimbolikus verseny média reprezentáció példáján
: Xu Shan Shan -
A bárkultúra innovációjának bemutatása budapesti bár példáján keresztül
: Sudár Emese -
Mennyire megalapozott szakmailag a külgazdasági stratégia, különös tekintettel a "keleti nyitás" politikájára?
: Megyeri Gábor