A Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiája
Saved in:
| Main Author: | Lipták Márton |
|---|---|
| Other Authors: |
Dr. Wéber Julianna
Kopcsay Dr. László |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | 7P modell disztribúció értékesítés marketing stratégia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41402 |
Similar Items
A SIAD Hungary Kft. értékesítési stratégiája
: Sándor Barbara
Published: (2007)
: Sándor Barbara
Published: (2007)
How to make email marketing more appealing to Business-to-Business companies
: Brünner Márton
: Brünner Márton
A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián
: Orosz Ádám Krisztián
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence
: Magyarics Bence
Az ALDI értékesítési stratégiája
: Bencze Balázs Imre
: Bencze Balázs Imre
A D. Kft cégfilozófiája és értékesítési stratégiája
: Baráth Beatrix
: Baráth Beatrix
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla
: Hanák Lilla
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
Companies’ actions for more sustainable consumption
: Ezdini Idrak
Published: (2023)
: Ezdini Idrak
Published: (2023)
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
A Grape-Vine Bortermelő és Kereskedelmi Kft. értékesítési stratégiája
: Mangold Isabel
: Mangold Isabel
Buy more than what you intended
: Horváth Áron Adrián
: Horváth Áron Adrián
A margitszigeti szállodák árképzési és értékesítési stratégiája
: Miklós Norbert
: Miklós Norbert
Closing the Communication Gap between Sales and Marketing to Use CRM more Effective
: Csongrádi Fanni Annamária
: Csongrádi Fanni Annamária
How to make international trade more sustainable for the future?
: Romiszvili Thomas
: Romiszvili Thomas
The situation of the Hagymatikum of Makó on the Hungarian spa market, possible ways of attracting more visitors there
: Besse Boglárka Annamária
: Besse Boglárka Annamária
Does more sense make sense? The use of sensory marketing in the age of experience economy
: Bodnár Tímea
: Bodnár Tímea
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
More than a mode of transportation – vehicles having attraction or even destination function in the world and in Hungary
: Légrádi Beatrix
: Légrádi Beatrix
A rendezvények helyszínválasztási preferenciája az Event & More Kft. példáján keresztül
: Szaluter Dániel László
: Szaluter Dániel László
New Perspectives for Essaouira Film Destination to Attract More Visitors
: Alhaddar M'barek
: Alhaddar M'barek
Tourists' Sustainable Travel Methods And The Promotion Of More Sustainable Travel
: Torti Daniel
: Torti Daniel
Egy kisvállalkozás indításának feltételei a Mod-n-More Kft. példáján keresztül
: Csépányi Anett
: Csépányi Anett
A lízing eladásmenedzsmentje és értékesítési stratégiája a Merkantil Bankon keresztül
: Gálos Fruzsina Alexandra
: Gálos Fruzsina Alexandra
Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája
: Kádár Márton
: Kádár Márton
Luxusmárka marketing stratégiája
: Juhászová Lívia
: Juhászová Lívia
Rákosmente marketing stratégiája
: Ténai Tamás
: Ténai Tamás
Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája
: Szépvögyi Arnold
: Szépvögyi Arnold
Katica Játék Kft. marketing-, és marketingkommunikációs stratégiája
: Garai Judit
Published: (2013)
: Garai Judit
Published: (2013)
A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években
: Csima Viktor
: Csima Viktor
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina
: Lévai Krisztina
A Konyhatízezercikk marketing stratégiája
: Kiss Anett Natália
: Kiss Anett Natália
The operation, brand building and marketing tools of plastic-free groceries in Hungary
: Rudolf Rebeka Mónika
: Rudolf Rebeka Mónika
Exploring the market potential for importing the Colombian coffee brand Kinanu into Hungary
: Rey Toro Soffía
: Rey Toro Soffía
A Dorogi Autóház 2000 Kft marketing stratégiája
: Simig László
: Simig László
A Trenkwalder Hungary Kft személyzetfejlesztési stratégiája pénzügyi szempontból vizsgálva
: Takács Krisztina Kincső
: Takács Krisztina Kincső
A KKV szektor Employer Branding stratégiája – Munkavállalói elégedettség és elköteleződés vizsgálata
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A Kienle+Spiess Hungary Kft. számviteli rendszere
: Lipták Dóra
: Lipták Dóra
Beszerzési és értékesítési folyamatok vizsgálata a Culina Hungary Kft. esetében
: Nemes Petra
: Nemes Petra
Similar Items
-
A SIAD Hungary Kft. értékesítési stratégiája
: Sándor Barbara
Published: (2007) -
How to make email marketing more appealing to Business-to-Business companies
: Brünner Márton -
A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája
: Szabó Kristóf -
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián -
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence