Marketing aktivitások az online webáruházakban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy György László
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Nguyen Marcell
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árazás
elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztói magatartás
kedvezmények
marketingkommunikáció
promóció
webáruház
weboldal
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41410
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom a webáruházak online marketingkommunikációit öleli fel, veszi sorra a legjellemzőbbeket, mint például mennyiségi árkedvezmény, promóciós ár, vagy kuponkedvezmény. Kvantitatív kérdőívben összesen 109 felhasználót kérdeztem meg a gyakori webáruház marketingkommunikációhoz való viszonyáról. Elemzéseimet legtöbbször kontingencia táblákat használva végeztem, gyakran nemre és korosztályra osztva. Kutatásom végén megállapítottam, hogy mely marketingeszközök azok, amelyeket szeretik és keresik a vásárlók online vásárlásaik során és melyek azok, amelyeket nem vagy kevésbé szeretnek, használnak.