Marketing aktivitások az online webáruházakban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy György László
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Nguyen Marcell
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árazás
elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztói magatartás
kedvezmények
marketingkommunikáció
promóció
webáruház
weboldal
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41410

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41410
005 20221011094803.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy György László 
245 1 0 |a Marketing aktivitások az online webáruházakban  |c Nagy György László  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom a webáruházak online marketingkommunikációit öleli fel, veszi sorra a legjellemzőbbeket, mint például mennyiségi árkedvezmény, promóciós ár, vagy kuponkedvezmény. Kvantitatív kérdőívben összesen 109 felhasználót kérdeztem meg a gyakori webáruház marketingkommunikációhoz való viszonyáról. Elemzéseimet legtöbbször kontingencia táblákat használva végeztem, gyakran nemre és korosztályra osztva. Kutatásom végén megállapítottam, hogy mely marketingeszközök azok, amelyeket szeretik és keresik a vásárlók online vásárlásaik során és melyek azok, amelyeket nem vagy kevésbé szeretnek, használnak. 
695 |a árazás 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a kedvezmények 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a promóció 
695 |a webáruház 
695 |a weboldal 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
700 1 |a Nguyen Marcell  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41410/1/SZAKDOLGOZAT_ZB66BR_V2.pdf  |z Dokumentum-elérés