A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lénárt Beatrix
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Kulcsszavak:arculat - image
arculattervezés
marketing
márka
márkanév
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41411
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája a márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében volt.  KPMG-nél töltöttem a szakmai gyakorlatomat. Ebben az évben arculat váltáson megy át a cég, aminek a folyamatát követhettem végig. Ez inspirálta a téma választásom, így ezt foglaltam össze a záródolgozatomba. Az arculat és márka témakörében sok magyar és külföldi irodalom elolvasásával jutottam a legtöbb ismerethez.  Munkatársaim segítségével végeztem a kutatásomat, amit interjú formájában készítettem el. Ebből nagyon sok értékes és releváns információhoz jutottam a márkázással kapcsolatban.