A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében
Elmentve itt :
Szerző: | Lénárt Beatrix |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Kulcsszavak: | arculat - image arculattervezés marketing márka márkanév |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41411 |
Hasonló tételek
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
A munkáltatói márka jelentősége a nagyvállalatok életében
: Polyák Petra
: Polyák Petra
A könyvelés megújulása Digitalizáció és a könyvelői munka
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
A százéves Gellért Szálló megújulása
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Vállalatirányítási rendszerek megújulása és jövőbeli trendjei
: Szántó Péter
: Szántó Péter
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
Protokolláris rendezvények megújulása a Pénzügyminisztérium példáján keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A Borsodi Műhely Kft. fejlődéstörténete, marketingstratégiája, és arculati megújulása
: Péter Júlia
Megjelent: (2013)
: Péter Júlia
Megjelent: (2013)
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
A Somat márka marketingkommunikációja, a vásárlói szokásainak és márkaismertségének vizsgálata
: Rossi Claudia Maddaléna
: Rossi Claudia Maddaléna
A munkaközvetítő és munkaerő-kölcsönző cégek marketingkommunikációja és a munkavállalók elégedettsége ezzel kapcsolatban
: Keresztesi Anna Ilona
: Keresztesi Anna Ilona
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
: Tóth Anita Ilona
: Tóth Anita Ilona
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon
: Jankó Zsombor
: Jankó Zsombor
Partnerminősítés jelentősége a vállalatok életében
: Rosu Tibor
: Rosu Tibor
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Influencer Marketing - Trendek, jövőkép, alkalmazás egy márka életében
: Kern Zsófia
: Kern Zsófia
Személyes márka jelentősége a 21. században
: Endrész Dorothea
: Endrész Dorothea
A mentálhigiéné jelentősége a vezetők életében
: Újvári Zoltán
: Újvári Zoltán
Belső kommunikáció jelentősége a Waberer’s életében
: Varga Viktória Vivien
: Varga Viktória Vivien
A Marvel márka jelentősége napjainkban és a jövőben
: Csanálosi József
: Csanálosi József
A GymBeam és a BeastPink márka kommunikációja és ennek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Petheő Bence László
: Petheő Bence László
A személyzeti tanácsadó cégek megjelenése, szerepe, jelentősége a magyar munkaerőpiacon
: Fenes Katalin
: Fenes Katalin
A szálloda megújulása és az éttermi vendégtér bemutatása és felújítási lehetőségeinek vizsgálata a Mercure Budapest Budában
: Gartai Norbert
: Gartai Norbert
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
: Gyöngyösi Diána
: Gyöngyösi Diána
Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban
: Linczmayer Eszter
: Linczmayer Eszter
Az innováció jelentősége a magyar vállalatok életében
: Székely L. Szilárd
: Székely L. Szilárd
Virtuális kiállítások jelentősége a Hungexpo Zrt. életében
: Samu Adrienn Kíra
: Samu Adrienn Kíra
A kávéházi kultúra jelentősége Budapest gasztronómiai életében
: Székvári Barna
: Székvári Barna
Hasonló tételek
-
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán -
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett -
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra -
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara -
A munkáltatói márka jelentősége a nagyvállalatok életében
: Polyák Petra