A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bak Imola Eszter
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:közösségi média
marketingeszközök
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41412

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41412
005 20221011094804.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bak Imola Eszter 
245 1 2 |a A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül  |c Bak Imola Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom keretén belül a BioTechUSA Magyarország marketingkommunikációját elemeztem a közösségi médiában, mivel a populáció jelentős része aktív felhasználója a közösségi média felületeknek, ami az elmúlt időben az egyik elsőszámú kommunikációs csatornává vált, így napjainkban már elengedhetetlen egy vállalat számára, hogy kihasználja a platformok adta lehetőségeket. Kutatásom első felében teljeskörű bemutatásra került a cég múltja és története, majd elemeztem a BioTechUSA marketing-mixét. Az ezt követő fejezet az elmúlt évek innovatív kampányainak rövid leírását tartalmazza, melyek promótálásában a közösségi média központi szerepet játszott. A különböző online felületek ismertetése után, részletes betekintést kínáltam az olvasó számára abba, miként hasznosítja ezeket az oldalakat a BioTechUSA csapata marketingcéljai elérése érdekében. A szekunder kutatásom végén két versenytárs Instagram és Facebook tevékenységének elemzésével és statisztikai adatok segítségével határoztam meg a BioTechUSA piaci helyzetét. A dolgozat első felében érintettem az influencer marketing előnyeit, mely téma körbejárása után fogalmazódott meg bennem a kutatás hipotézise: H1: Egy influencer által létrehozott hirdetés vonzóbb a fogyasztók számára, mint a márka saját oldalán megosztott hirdetés.Kutatásom második felét e téma köré építettem fel és kérdőíves megkérdezésem során gyűjtött kvantitatív adatokkal és egy magyar kutatás eredményeivel elfogadtam a felállított hipotézist. A záródolgozatom fő kérdése, hogy hogyan tudja a BioTechUSA hatékonyan felhasználni a közösségi média felületek szolgáltatásait, és hogy milyen stratégiát javasolt követni egy vállalat számára egy sikeres marketingkommunikáció kiépítésének érdekében. Javaslataimat a Z generációs szemszögemből, a cég marketingkommunikációjával kapcsolatban fogalmaztam meg. A termékbemutató, -leíró tartalmak csökkentése és a szórakoztató, vicces bejegyzések számának növelése, valamint véleményem szerint, célszerű volna több energiát fektetni TikTok videók gyártásába.Záródolgozatom célja az volt, hogy a BioTechUSA márkán keresztül bemutassam a közösségi platformok által kínált lehetőségeket, melyek hozzájárulnak a vállalat ismertségének és a márka értékének növekedéséhez. Bízom benne, hogy kutatási anyagom megfelelő betekintést nyújt a közösségi média használatába, olyan vállalatok számára is, akik még nem érték el a kívánt eredményeket vagy eddig nem megfelelően hasznosították az oldalak lehetőségeit, valamint, hogy javaslataimmal hozzájárulok a BioTechUSA marketingkommunikáció stratégiájának erősödéséhez. 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a online marketing 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41412/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20-%20Bak%20Imola%20Eszter%20ENSP9I.pdf  |z Dokumentum-elérés