A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Bak Imola Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Kulcsszavak: | közösségi média marketingeszközök marketingkommunikáció marketingstratégiák online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41412 |
Hasonló tételek
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor
: Olasz Dávid Viktor
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid
: Papp Dávid
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
A BioTech USA Kft. tevékenységének elemző bemutatása, fókuszban a fogyasztói szokások
: Német Dóra
: Német Dóra
Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken
: Váradi Eszter Zsófia
: Váradi Eszter Zsófia
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter
: Osztotics Eszter
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Marketing lehetőségek a Z generáció irányába az újonnan megjelenő közösségi média felületeken
: Csapó Dorka Kata
: Csapó Dorka Kata
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
Közösségi irodák marketingkommunikációja Magyarországon 2022-ben.
: Babos Lőrinc
: Babos Lőrinc
A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken
: Segunda-Manuel Manuela
: Segunda-Manuel Manuela
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
A franchise rendszer szemléltetése a BioHair vállalaton keresztül
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter
: Mayer Eszter
FinTech
: Molnár Ádám
: Molnár Ádám
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Biogazdálkodás, bio alapanyagok felhasználásának összehasonlítása, Budapest vezető éttermeinek példáján keresztül
: Kovács Richárd
: Kovács Richárd
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
Economic relations between USA-China and USA-China trade war.
: Noman Aseel Ahmed
: Noman Aseel Ahmed
FinTech Disruptions in wealth management
: Eckert Emília Viola
Megjelent: (2019)
: Eckert Emília Viola
Megjelent: (2019)
FinTech Disruptions in Wealth Management
: Eckert Emília Viola
: Eckert Emília Viola
Turisztikai nagyberuházások marketingkommunikációja
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
A munkáltatói márkaépítés a bankszektorban. A hazai és külföldi bankok, mint márkák megjelenése az online felületeken.
: Egresits Anna
: Egresits Anna
A Hungaroring Classic marketingkommunikációja
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A magyar pezsgőpiac integrált marketingkommunikációja
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül
: Benedek Melinda Beáta
: Benedek Melinda Beáta
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
Hasonló tételek
-
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter -
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter -
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György -
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa -
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor