Cukrásztermékekkel kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata és marketingstratégia kialakítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Barocsai Soma
További közreműködők: Simon Balázs
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
élelmiszeripari vállalkozások
fogyasztói szokások
marketing
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41413

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41413
005 20221011094805.0
008 221011suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Barocsai Soma 
245 1 0 |a Cukrásztermékekkel kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata és marketingstratégia kialakítása  |c Barocsai Soma  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a cukrásztermékekkel kapcsolatos fogyasztói szokásokat vizsgálja meg, illetve a kutatás során gyűjtött adatokra támaszkodva egy cukrász vállalkozás marketingstratégiáját írja le.A dolgozat során gyűjtött adatoknak köszönhetően megismerhetjük, hogy milyen vásárlási szokásokkal rendelkezek a fogyasztók a cukrásztermékekkel kapcsolatosan.Továbbá, az ez alapján kialakított marketingstratégia, egy útmutatóként tud szolgálni cukrász vállalkozásoknak a marketing tevékenységük ellátásához. 
695 |a business marketing 
695 |a élelmiszeripari vállalkozások 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a marketing 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Simon Balázs  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41413/1/Barocsai%20Soma%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés