Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kiss Erika
Other Authors: Kovács Dr. Ildikó
Szabó Edit
Format: Thesis
Kulcsszavak:döntések
hatás(ok)
influencerek
vásárlási
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41415
Description
Abstract:A szakdolgozatom keretein belül az influencer-eknek a Z generáció vásárlási döntéseire gyakorolt hatását vizsgálom. Az első részben bemutatom a marketingkommunikációt, azon belül is a hagyományos, valamint az online eszközeit. A következő részben bemutatom a napjainkban igencsak nagy népszerűségnek örvendő influencer marketinget. Megvizsgálom, hogy mi is az az influencer marketing, kik azok az influencer-ek, valamint, hogy miért van szükség rájuk. Ezután egy szekunder kutatást végzek az influencer-ek vásárlási döntésekre gyakorolt hatásáról és az influencer marketing jelentőségéről. Szakdolgozatom második felében egy primer kutatás kérdőívét elemzem, majd összehasonlítom a két kutatás eredményeit.